081111

2011/11/08

Operaatio Wanhat! Elikkäs ne ketkä on lukenu mun blogia aikasemmin nii tietää jo mitä oon suunnitellu Wanhoihin. Elikkäs mulla on jo mekko, jonka vuokraan, sekä meikki ja kampaaja varattuina. Tässä sitten näitä mun suunnitelmia. 

Ekaks varmaan se tärkein eli mekko. Onnistuin viime vuonna bongaamaan ihanan mekon kun olin areenalla kattomassa kaikkien koulujen yhteisiä tansseja. Siellä  mun silmiin erottui muiden joukosta puhtaan sininen mekko (ei yhtään turkosiin sävähtävä, kuten muilla oli). Vielä mun hyväks tuuriks kävi niin, että tunsimme mekon "omistajan" vaikka en sitä siellä arenalla huomannutkaan. Heti Wanhojen jälkeen seuraavana vklp kävin sovittamassa kyseistä mekkoa, joka oli sopiva ja hyvän näköinen. No päätin sitten vuokrata sen. Näin jälkeen päin olisi tietysti ollut kiva, jos olisin käynyt sovittelemassa muitakin mekkoja ja muita värejä. Mekko saattaisi olla ehkä toisen värinen, mutta veikkaan että kyseinen vaalean sininen olisi lopulta ollu paras vaihtoehto. Muita värivaihtoehtoja olisi ollut hempeä vaaleavaalea vaaleenpunainen tai koralli. Mutta tässä kuitenkin tää mun mekko. Ekoissa kuvissa mekko on kuvattu viimevuotisissa areenan tansseissa ja vikassa kuvassa on sitten mekon kuva nettisivuilta. Eli eka  siis väri ja sitten malli (sillä mekon omistaja ei käyttänyt vannetta ja itse taas meinasin)


Sitten mennäänki hiuksiin. Oon tän ongelman kanssa vähä vielä kiikunkaakun. Mutta siis pääpaino olisi niin että hiukset olisivat melkein auki, kuitenki poissa kasvoilta ja pienellä sykkyrällä takaraivolla, eli kai joku vähän nutturan suuntainen juttu siihen sekaan. Ja ehdottomasti kiharalla. Tän kannalla oon ollu koko ajan, mutta sitten tuli se MUTTA sihen väliin. Nimittäin musta olisi myös kiva jos hiukset olisivat kauniisti nutturalla ja kaula tulisi esiin. EN oikeesti tiiä vielä varmaks mitä teen, mutta tälläisiä kampauksia olen pääsääntöisesti katsellu ja suunitellu.




Sitten se viimeinen asia eli meikki. Tää on semmonen juttu et tää on mulle aika selvä. Tavoitteena olis luonnollinen ja kestävä meikki, joka ei oo räikee, mutta korostaa silti silmiä. Luomet olis semmoset hopee-kultasen hiekan väriset. Ei liian kultaset jotta sopii mekon hopeisten paljettien kanssa. Silmien rajaukset olis tummat ja hillityt. Tekoripsiä tuskin tartten sillä mulla on aika tuuheet omat ripset. Pitää nyt vielä kattoo sit et mitä se meikkaaja on mieltä, nimittäin kyllähän noi ammattilaiset tietää. Tässä muutama meikki kuva.



-Nevaeh-
ps. laittakaahan postausideoita niin mullekki tulis enemmä inspiraatiota kirjotella :)

4 kommenttia:

  1. Mistä oot saanut meikkaajan? :)

    VastaaPoista
  2. Ois kiva nähdä kuvia sun treeneistä :)

    VastaaPoista
  3. ja kuvia myös hevosista ja koirasta:)toi mekko näyttäää varmasti ihanalta sun päällä !

    VastaaPoista
  4. Meikkaajan oon saanu Ylämyllyltä, sieltä marleenan yläkerrasta

    treeneissä kamera kyllä harvemmin eksyy mukaan, mutta jos niin käy niin meinasin laittaa materiaalia, koska blogi on nyt uudistunut nii voisin esitellä myös hepat ja muut elukat uudestaa.

    Kiitos kommenteista

    VastaaPoista