Marianne


121111

2011/11/12





Tässä tän päivän ylläriostokset. Eli tänään ei oikeesti ollu mikään tarkotus ostaa mitää tai ees käydä missään. Kuitenkin käytiin äitin kaa pyörähtää kirpparilla, koska se tartti nappeja sen yhteen käsityöhön. Siinä sivussa mulla tarttu toi paita ja noi kengät mukaan. Valkonen pitsineulottu paita makso 1e ja sitten noi harmaat kengät 2-3cm korolla makso 4e. Molemmat yllättäävän hyvä kuntosia ja oon tyytyväinen "vahinko-ostoksiin". 

Tänää mulla oli sitten kaikkee muutakin ohjelmaa suunnitelmissa. Autoin iskää vaihtaa toiseen autoon renkaita eli siis opettelin siinä samalla miten ne vaihetaan, ku nää hommathan kuuluu autoilu juttuihin. Autoilusta muuten, nii kävin eilen  ajelemassa liukkaalla. Mutta ei siitä sen enempää. Renkaitten vaihtelujen lisäks oon sitten siivonnu oman huoneen ihan perusteellisesti ja vaihoin järjestystäkin. Äitin mieliks imuroinki sitten muun talon. Olisin myös tänään käyny ottaa ulkona kuvia, mutta uppouduin tohon siivoomiseen ihan ajan kanssa nii oli tullu jo pimee. No jos vaikka huomenna. 

Ainii ja vielä se "tärkein" mitä ootte mieltä uudesta ulkoasusta? Vaihtelin siis vähäsen värimaailmaa ruskeempaan suuntaan ku oon nyt tykästyny ruskeen sävyihin. Mutta siis kommenttia lukijat! :)





-Nevaeh-

2 kommenttia:

  1. paljo parempi tää uus ulkoasu!:)

    VastaaPoista
  2. tämä uus ulkoasu ja värit käyvät hyvin yhteen ainakin näiden uusien kuvien kanssa

    VastaaPoista