Marianne


251111

2011/11/25




MOI blogi!
Mun on pitäny tulla tekee päivitystä teille jo tiistaista asti. Tai no kävinhän mä tiistaina pikasesti kirjottelemassa, mutta niinku kunnon postausta. Toivottavasti ei haittaa että vähä venähti. Mutta asiaan kuitenki. Eli ens viikko on koeviikko ja meinasin et keskityn siihen ihan kunnolla. Mahtaa olla etten ehdi kauheesti kirjottelemaan. Ja tuskin teitä hirveesti kiinnostas mun koeviikon löllöasut. 
Tossa ylemmässä kuvassa näätte mun uuden bleiserin. Ostin sen kirpparilta ja makso vain 4e. Saatte siitä parempaa kuvaa sitten joskus myöhemmin. Kirpparilta on tällä viikolla löytyny vaikka mitä kivaa halvalla. Oon tehny uuden "aluevallotuksen" nimittäin ostin 2 pooloneuletta. En oo varma tuunko niitä niin hirveesti käyttämään, mutta eipähän ainakaan ollu kalliita. Makso vaan 50snt klp. Väreinä tumma harmaa ja punanen. Näitten lisäks ostin sitten vielä kahet kengät. Toiset on Biancon juhlakengät jotka on aika kesäset ja meinasin säästää niitä kesän juhliin. Toiset kengät taas on sitten jotku syyskengät joissa on ihan pieni korko. Tämmösiin viileisiin säihin sopiva. Ei mitkää pakkaskelien kengät. Molemmat kenkäparit ruskeita. 
Tän päivän oon ollu koneella ja katellu kaikkia blogeja ja vaatteita koneelta. Tässä mun lempisatoa teille.


Tässä siin mun tän hetkisiä suosikkeja pähkinänkuoressa. kuvat täältä. Mitäs ootte mieltä?
Ja kertokaahan, et kiinnostasko teitä jos toteuttasin jonkinlaisen kysymyspstauksen tai sitten linkitä blogisi haasteen? Kumman haluisitte mielummin?
Ja sitten laitan teille tänne vielä yhen kuvan. Tässä meidän koiran aikaan saannos...
-Nevaeh-

5 kommenttia:

  1. oot ihan ylinätti! :) ja pidän sun tyylistä.

    VastaaPoista
  2. Voi ei, mitä teidän dogi on saanu aikaan! Onks se repiny ihan sohvaa, vai pelkästään tyynyjä? Meidän koira repi pentuna nahkasohvan remonttikuntoon --> isi tykkäs koiraideasta entistä enemmän.. (nykysin koiran kaa parhaita kavereita by the way :))
    Kysymyspostaus olis iha jees ;)

    VastaaPoista
  3. Vaikka tossa kuvassa ei kovinkaan hyvin näy, niin toi reunimmainen sohvatyynyn sisältö on se mikä on tyhjennetty... mutta kiva, että muillakin on vastaavia kokemuksia :)

    VastaaPoista
  4. hmm kuvat suoraan ps. i love fashion blogista ?

    VastaaPoista
  5. Jep noi vaate kuvat on. Rakuastuin niihin täysin ku tais olla tyylin kulmakivet postaus. Suosittelen. Käykäähän kattomassa :)

    VastaaPoista