Marianne


301111

2011/11/30

Moi blogi!
Oon omasta mielestäni lukenu enkkuu jo jonki verran niin sallin itselleni pienen lukutauon. Olisin tänään kuvannu tänne muutaman päivän asukuvan, mutta ulkona sato vettä ja oli loskasta ja märkää nii jätin väliin. Olis ollu tosi kiva jos noi lumet olis kestäny ees vähän pitempää. 

Mutta siis, koska mulla ei oikee oo mitää jännää kertomista nii meinasin esitellä teille mun kaks lemmpari blogia. Elikkäs tässäpä nämä sitten on!!



Mariannan blogin löysin jostain ihan sattumalta ja jäin heti ihan koukkuun. Mariannalla on mielestäni aivan mahtava tyylisilmä ja kaikki asukokonaisuudet ovat huippukivoja. Oon myös niin kateellinen noille hiuksille, olispa mullakin tommoset. Käykäähän ihmeessä kattomassa ja kertokaa mitä ootte mieltä, ellette oo jo Mariannan vakiolukijoita. Yllä olevat kuvat ovat satoa Mariannan blogista.


ja toinen blogi jonka meinasin teille esitellä, on...


Tätä upeaa blogia kirjoittelee Emmi. Blogia oon lueskellu jo muutaman kuukauden ja tämänkin kohdalla oon ihan koukussa. Emmillä on monipuolisesti juttuja laidasta laitaan ja hyviä asukuvia. Blogia on mukava lukea, koska päivityksiä tulee reippaaseen tahtiin. Yllä olevat kuvat ovat satoa Emmin blogista. Käykäähän kurkkaamassa.

Tässä tämmöinen pika päivitys, kun en oo teille muuta lukemista ehtiny kirjotella. Mitäs tykkäsitte? Kommenttia vaan rohkeasti kehiin! Ja sitten vielä pikainen pikku muistutus. Tuossa alapuolella on se kysymyspostaus ja toivon että keksitte vielä kaikkea kivaa kysyttävää. Rupean purkamaan vastauksia koeviikon jälkee eli ens viikon alussa.
Jaksakaahan te muutkin lukea vielä koeviikon kokeisiin!


-Nevaeh-

1 kommentti:

  1. Kummatkin blogit on mun lemppareita kans! :)
    Thecabinetoffashion.blogspot.com

    VastaaPoista