Marianne


101211

2011/12/10




Moi blogi!
Mun blogailu on tällä viikolla ollu taas siellä rauhallisemman tahdin puolella, toivottaasti teitä ei oo haitannu. Tuossa ylemmässä kuvassa on mun koeviikon "palkinnot". Elikkäs siis kävin tuhlaamassa lahjakortin jonka sain hyvitykseksi yhestä kuvauskeikasta. Molemmilla noilla paidoilla oli hintaa 14,95e. Himoitsin myös sitä karvasta kaulahuivi/asustetta, mutta en raaskinu ostaa. Kotona sitten irrotin karvahupun vanhasta toppatakista ja se ajaa miun mielestä saman asian, hieman kevyemmässä ja sirommassa muodossa.  Ja se näyttää päällä suunnilleen tältä.





Huomenna mun olis tarkotus vastata kysymyksiin, joita ootte saaneet kirjotella mulle. Jos joku ei oo vielä huomannu et voi kysyy, nii nyt on sit viimenen mahollisuus. 
-Nevaeh-

1 kommentti:

  1. oot kaunis ja tyksin tosta ruutupaidasta! :-)

    jos jaksat/haluat niin käy tsekkaan mun blogi :)
    http://miljakaisaa.blogspot.com

    VastaaPoista