111211

2011/12/11

Kysymyspostaus!


minä

Minkä ikänen oot? Oon vielä 17 vee, kaheksaatoista ootellessa :)
Kuinka pitkä oot? Oon 164cm "pitkä"
Lempiruoka? Rakastan kaikkea missä on broileria. Risotto ja kanasalaatti ovat ylivoimaiset ykköset.
Oletko tyytyväinen elämääsi tällä hetkellä? No, pääpiirteittäin tottakai. Kuitenkin koulussa on nyt niin rankka jakso, että stressiä on vaikka muille jakaa. 
Kadutko tällä hetkellä mitään tai olisitko halunnut tehdä jotain toisin? Näitähän on olemassa tuhansia pieniä asioita, jotka unohtuvat heti seuraavana päivänä. esim kaikki koulujutut ja niiden huolella tekeminen. Tällä hetkellä oon kuitenki moneen kertaan harmitellu, että oon joskus alottanu tän hiusten värjäämisen. 
Käytkö töissä koulun ohella, olitko tai oletko menossa kesätöihin? Olen vakio työntekijänä Joensuun raviradalla ja Hevos Urheilu- lehdessä. Käyn kuvaamassa kaikki voittajakuvat raveissa ja lähetän osan kuvista lehteen. Tämä työ ei ole kovin sitova ja kuvauskeikkoja on vain satunnaisesti. Molemmille tahoille olen työskennellyt jo noin 4-5 vuotta. Kesätöissä en ole oikeestaan koskaan ollu, tämä työ miulle ihan riittosa. Tulevana kesänä oon kuitenki hakemassa töitä eräältä taholta, mutta tämä jääköön vielä salaisuudeksi ;) 
Mikä on sun lempipeli? Mulla ei oikeestaan oo mitää ehotonta lempparia. Musta tärkeintä on että saa viettää aikaa hyvässä porukassa jonka kanssa pelaa. Jouluna on ihana olla perheen kanssa ja pelata kaikkia lautapelejä!
Luetko kirjoja? Joo, koulukirjoja nimittäin :) No ei nyt sentään. Oon tosi huono lukija ja mun lukeminen päättyy lehtien ja koulujuttujen välille.
Millänen kännykkä sulla on? Tämmönen perus kosketusnäytöllinen Samsung, vaaleanpunainen. Mallista ei mitään hajua :)
Kenen kanssa tanssit wanhat? Tanssin erään meidän koulussa olevan pojan kanssa.
Kissa, koira vai heppa? Jos saisin valita itselleni yhden eläimen se olisi toden näköisesti kissa, jos minun pitäisi olla itse joku seuraavista eläimistä olisin varmaan (myös) kissa :)
Millä 5 adjektiivilla kuvailisit itseäsi? iloinen, tempperamenttinen, itsepäinen, urheilullinen ja lyhyt 
Mihin oot kaikkein tyytyväisin itsessäsi? apua! En osaa kyllä yhtään sanoa. No oon tyytyväinen siihen, että en oo luovuttaja. Vaikka välillä siitä on kyllä enemmän haittaa ku hyötyy
Mitkä asiat ärsyttää? No näitä on kaks, elikkäs musta on tosi ärsyttävää jos joku on myöhässä. Toinen asia taas on sotku. Mikään ei ärsytä enemmän ku karmean sotkuinen talo viikonlopun alkaessa.
Suurin pelkoni? Kaikkein eniten pelkään ehdottomasti ilmapalloja ja kovia pamauksia. Uusivuos on mulle ihan tuskaa sillä en voi olla ampumassa raketteja, mun on pakko peittää korvani ja mennä vähä kauemmas. Myös vappu on tuskallista, sillä ilmapalloja on joka puolella. Ja jos joissain paikoissa on ilmapalloja en mene sinne, ellei ole aivan kamala pakko. 
Mitä toivot joululahjaks? Perustoiveet, kuten yökkäri, suklaata ja lämpimät sukat. Mitään erikoistoiveita mulla ei nyt kyllä tuu mieleen.






Kauneus ja pukeutuminen


Lempivaate? Hyvin istuvat farkut ovat aina hyvän näköiset ja ehdottomia lemppareita. Talvella rakastan kaikkia lämpimiä neuleita ja kesällä taas on ihanaa pukeutua juhlamekkoihin kun mennään jonnekkin juhliin. Muuten en osaa mekkoja ja hameita käyttää sitten ollenkaan.
Mikä on kallein vaate jonka oot osatanu omilla rahoilla? No eiköhän noi takit oo aina niitä kalleimpia vaateostoksia, joita tulee ostettua. Oon sellanen ihminen joka tuijottelee aina hintalappuja. En oo oikeestaan koskaan ostanu mitää kalliita merkkivaatteita. En esimerkiksi oo valmis maksamaan huivista enempää kuin pyöreet 10e (15 vain poikkeuksissa)
Paljon käytät aikaa aamulla "valmistautumiseen" ? Aamuina jolloin mulla on valohoito, niin en tee muuta kuin laitan ripsaria johon menee muutama hassu minuutti. Jos on aivan tavallinen aamu, niin silloin meikkaamiseen ja hiuksiin menee noin 10-20min. On tietysti olemassa myös ne aamut jollain kiharran hiukset ja silloin aikaa menee 20-35 min.
Miten laitat aamulla hiukset? Mulla on kolmena arkiaamuna valmennukset ja silloin mulla on tavallista hieman enemmän aikaa. Yleensä valmennusaamuina kiharran hiukset, sillä on enemän aikaa. Tavan aamuina oon sen verran väsyny, etten jaksa hiuksia niin kamalasti laitella. Perus ponnari ja nuttura hyviä ratkasuita. Jos hiukset näyttävät kohtalaisilta niin harjailen yms ja jätän auki. 
Käytätkö meikkivoidetta tai puuterii? Riippuu vähän miltä naama näyttää. Valohoito päivinä naamassa ei saa olla mitään iholle laitettavaa meikkiä. Yleensä laitan ohuen kerroksen meikkivoidetta ja hieman puuteria päälle. Joskus saatan jättää puuteri kokonaan pois, että iho pysyy paremmassa kunnossa. 
Mitä ripsarii käytät? Tällä hetkellä mulla on joku Sensain jämä, tätä ennen oli ihan halpa Rimmel, johon olin ihan tyytyväinen. 
Tiiätkö, että oot hirmusen nätti? kiitos, mielestäni kauneus on katsojan silmässä ja kaikki ihmiset ovat omalla tavallaan kauniita.






Suhteet ja ihmiset


Kuka on tärkein ihminen sun elämässäs? Tähän ei voi vastata vain yhtä. Koko perhe, ystävät ja poikaystävä ovat mulle maailman tärkeimpiä. Ilman ketään ei tulis toimeen.
Ketkä on sun lähimmät ystävät? En mielellään nimee tänne blogin puolelle oikeestaan ketään, mutta kuten varmaan olette huomanneet, niin Maikkusta oon puhunu täällä blogin puolella jonku verra. 
Miten tapasitte poikaystäväsi kanssa? Voi kuulkaahan, tää ei oo mikään kovin kummallinen juttu. Nimittäin, me ollaan samalla luokalla. Ekan kerran nähtiin ku olin matikan tunnilla ja joku tuutor vai ope (???) toi uuden oppilaan luokkaan. Kyseessä oli siis P, joka oli just muuttanu Joensuuhun. Vasta viime keväänä meidän välit lämpes ja tässä sitä nyt ollaan. <3
Jos saisit olla kuka tahansa henkilö, kuka olisit? Mulla on muutama henkilö, joita ihailen suuresti. Jos haluaisin olla omasta mielestäni mahdollisimman kaunis olisin joko Eva Longoria tai Penelope Cruz. Jos haluisin olla aivan mahtava tyylitajun omaava haluaisin olla Lauren Conrad. Maailmassa myös yksi henkilö, joka on vaikutusvaltainen ja maailman ihanin nainen. Hän on oma äitini.
Kuka on maailman komein mies? No tottakai oma poikaystävä, mutta jos pitää sanoa joku muu niin sanoisin varmaan Renaud Lavillenien. Tuossa alapuolella.



Opiskelu
Ootko hyvä koulussa? No hyvän voi määritellä monella tapaa, mutta ihan tyytyväinen olen tähään koulumenestykseeni.
Paljon sulla oli ysin lopussa ka? Lukuaineet tais olla tasan 9 ja sitten keskiarvo jossa kaikki mukana niin oli 9,2
Onko lukiossa kivaa? No on ja ei. Lukiossa oon saanu paljon uusia kavereita. Lukiossa on myös kivaa, kun saa itse valita mihin haluaa opiskelut keskittää ja miten nopeasti haluaa suorittaa ne. Lukio ei kuitenkaan ole kivaa, koska mielestäni se on paljon rankempi kuin peruskoulu. Opiskeltavaa on myös enemmän ja tahti on kova. 
Tämän hetkinen keskiarvo? Apua! En oo kyllä pitkään aikaan laskenu, mutta veikkaan että suunnilleen 8,8-9,1.


Urheilu 
Parasta urheilussa? Onnistuminen! Ehdottomasti. Jos on tehnyt jonkun eteen paljon töitä niin onnistuminen  esim kisoissa on paras mahdollinen palkinto. Viime kesänä kun hyppäsin viimeisessä kisassa uuden ennätykseni 170cm rupesin vaan itkemään ja halatessani äitiä hänelläkin vierähti muutama kyynel. Tämä on ehdottomasti parasta urheilussa!
Miten paljo urheilet? Urheilen sopivasti :) En treenaa älyttömättömiä määriä viikossa, mutta hyviä ja kehittäviä harjoituksia tulee tehtyä aika lailla tarpeeksi. Tunteja viikossa tulee noin 8-12h. Leiriviikkoina jopa 18h.
Tulevaisuus 
Mikä haluaisit olla isona? Haluaisin että työni liittyisin urheiluun tai opettamiseen. Opettajan ammatti olisi ehkä mulle se sopiva ja kiinnostuskin riittäisi. Liikunnan opettajaksi meinasin ehkä yrittää, mutta myös esim mantsa, bilsa ja terkkakin olisivat erittäin kiinnostavia.
Meinasitko aina asua Joensuun lähellä? Ei vielä mitään tietoa. Tavallaanhan se olisi kiva, koska perhe on täällä, mutta pitää miettiä minne lähtee lukion jälkeen.
Suurimmat unelmasi? Maailman mestaruus ja Olympia voitto. Myös ihana perhe, kodikas talo ja hyvä työ. 
Missä näet itsesi kymmenen vuoden päästä? Ei mitään hajua. Naimisissa varmaan?? Ainakin oma ja ihanan kodikas koti.
Minne lukion jälkeen? Tähänki on aika paha vastata, jos eka tietäisin mitä haluisin nii vois olla huomattavasti helpompi. Pieni vara suunnitlema on, et kävisin lukion jälkeen vuoden kestävän hieroja koulutuksen ja sitte vasta jatkaisin opintoja sinne varsinaisen ammatin puoleen. 



 muut 


Ootko käyny ulkomailla, missä? Joskus pienenä oon ollu kahella aurinkomatkalla ja en ikinä muista missä oltiin. Toinen tais olla jossai Turkissa??? ja toinen kai Kanarian saarilla??. Reilu kaks vuotta sitten kävin äipän kanssa Pariisissa <3 ja kisamatkalla oon käyny Pietarissa. Ruotsissakin on tullu poikettua ihan vaan pikasesti, kun ollaan lapissa käyty.
Missä halusit käydä? Joku ranta ja kaupunkiloman yhistelämä olis ihana Espanjassa. Myös Egypti ja Intia kiehtos. Pariisiin on ainakin pakko päästä uudestaan.
Jos saisit mitä vaan, mitä haluisit? Haluisin aivan huippu hyvät kuvaus välineet ja niin hyvän vastususkyvyn, etten ikinä olis kipeenä :)
Paljon sulla menee yleensä rahaa kuussa? Riippuu taas ihan siitä kuukaudesta. Nyt viimeaikoina oon koittanu hieman säästellä noitten vaatteiden ostamisten kanssa. tietty rahaa menee myös ruokaan, välipaloihin, leffaan yms muihin perusjuttuihin.

Kiitos kaikille kysymyksistä!

-Nevaeh-

2 kommenttia:

  1. uutena lukijana oli kiva saada noin paljon mukavaa tietoo susta!! :) ja pakko vielä sanoo, oot todellakin tosi kaunis.

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon ja tervetuloa uudeksi lukijaksi!

    VastaaPoista