Marianne


261211

2011/12/26




 


Tänään ei oo ollu kovin kummonen päivä, joten eipä mulla oo oikeen mitää kirjoteltavaa. Kävin vähän kuvailemassa ja muokkalin sitten muutaman kuvan. Malliakaan mulla ei ollut, joten se oli siis minä, kamera, jalustin ja itselaukaisin. Ihan mukavia kuvia tuli ja oon tyytyväinen. Mitäs te ootte mieltä? Ja onko noi kuvat teistä hassun näkösiä? Ku mulla on uus kone ja kaikki värit on ihan oudon näkösiä... Mutta siis kertokaahan mitä tykkäätte.

Oon muuten huomenna lähössä leireilemään ja saatan ottaa tietokoneen mukaan, ehkä kamerankin. En oo päättäny vielä. Pitäs rueta pakkaa. Mutta siis kun en kai ehi hirveesti postailla, niin haluisitteko, et tekisin linkitä blogisi osion siksi aikaa? 

Kommenttia kehiin!
-Nevaeh-

 

6 kommenttia:

  1. muokkaatko kuvia millä ohjelmalla? :)

    VastaaPoista
  2. Ootkos varma ettei susta sittenkin tulis malli eikä korkeushyppääjä ;)

    VastaaPoista
  3. Hyppääjänä ton pituuden voi korvata taidoilla, mallinahan se ei onnistus ku eva longorialta. Ehkä siellä riman luona on se mun paikka ;)

    VastaaPoista