150112

2012/01/15





Moikka moi blogi!
Kirjoittelempa tässä teille pienen aamupostauksen. Jos tätä voi nyt aamuks vielä sanoa. Sorruin taas muutamaan webbikuvaan, koska en jaksanut kaivaa kameraani laukusta ja siirtää sitten kuvia koneelle. Mutta kävihän tää näinki. Oon viime päivinä kattonu kuvia musta vähän eri valoissa ja oon nyt tullu siihen tulokseen, että mä oon ruskettunu! Jee! Oon käyny kohta vh.sta ekan satsin ja iho on ihan hyvässä kunnossa. (Lääkäri on siis määränny mulle valohoitoa atooppisen ihoni takia, hoidon sivuvaikutuksena saattaa olla pientä päivettymistä) Oon nyt vh.n lisäks syöny aurinkokapseleita, jotta wanhoissa iho olis vähän normaalia ruskettuneempi, kun aikaisempina talvina. Ja hyvältähän tää onneks nyt näyttää! Tykkään!

mutta nyt lähen Maikulle ja siitä mennään sitten kattoo P.n pelii
moikkaa!!
-Nevaeh-

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla, jään seuraan ! :))
    http://little-girls-made-of.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon! Kivan olonen blogi myös sulla !! :)

    VastaaPoista