280412

2012/04/28






Moikka moi blogi! 

Mulla ei oo oikeestaan mitään kummallista asiaa, mutta halusin jakaa tänne muutamia kuvia. Ylhäällä siis päivänasua, elikkä farkkutakkia ja neuletta. Molemmat taitaa olla kirpparilöytöjä :)

Tänään mun teki mieli kuvata teille sitten ostoksia/hankintoja, pitkästä aikaa. Ekana on uudet chinot jotka ostin Cubuksesta torstaina. Hintaa jäi reilut kakskymppiä kun olivat alennuksessa. Oon käyny kattelee noita jo useemmin, mutta torstaina sorruin.

Torstaina kotiin tuli myös mun uus juhlamekko, jonka tilasin jo aika kauan sitten. Mekko on super ihana, mutta harmiksi hieman liian iso :( Pitänee koittaa kaventaa mikäli ompelukone vois toimia. Mutta siis rakastan! Vaikka kuvittelin mekon olevan hieman enemmän semmonen persikka tai peige, mutta musta toi vaaleenpunanen on kanssa aika söpö :)

Sitten vikoissa kuvissa on tän päivän kirpparilöydöt. Ostin huivin jolla oli hintaa euro ja neuleen joka oli samanhintainen. Molemmat oikein mukavia löytöjä. Ei ehkä ihan keväisimmät, mutta silti kivat. Eiköhän ne tuolla vaatekaapissa jaksa ootta syksyyn asti.










Ja nyt asiaa kaikille lukijoille!
Toivoisin, että laittaisitte mulle muutamia postaustoiveita, sillä mulla on nyt semmonen ajan jakso menossa, että en oikee keksi mitää... Joten siis ideoimaan!

-Nevaeh-

16 kommenttia:

  1. aivan ihana toi mekko! :-)

    http://jetadore-essi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kesäpostaus ois ihana, kaikkia kesä suunnitelmia ja vaatteita jne. ja sit tietty se usein toivottu kaveripostaus, jota ei oo näkyny? :)

    Tää on muuten tosi kiva blogi, mut ois kivempi jos kertoisit enemmän aina kuulumisia, kun nykyisin on tolleen parilla lauseella.. ja oot tehny ihania kirppislöytöjä taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistetään korvan taakse, sitä kaveripostausta pitää miettii

      Poista
  3. saisinks kysyy, kirjotatko tätä niiku päiväkirjaa "rakas päiväkirja" ku aina alotat "moikka moi blogi" ????
    ootko miettiny tätä? kirjotatko blogia lukijoille vai itsellesi?
    tuntuu tosi tyhmältä aina tulla lukemaan kun sama alotus (ja noin outo).... ?


    Mutta siis muuten IHANA blogi, tykkään tosi paljon. Toi alotustyyli vaa häiritsee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo miettiny asiaa kertaakan aiemmin, mutta toi tervehdys on vaan tullut tavaksi. Kun alotin blogin kirjoittamisen uudelleen niin tarkoituksenani oli kirjoittaa blogia lähinnä omaksi iloksi. Siksi tuntuis tosi hölmöltä alottaa sanomalla moikka lukijat, sillä blogi on yhtälailla mulle kun teille muillekkin. Moikka blogi on tervehdys kaikille, niin blogille, mulle kuin samalla teille lukijoille.

      Onko muita joita kyseinen aloitus häiritsee?

      Poista
    2. okei, no hyvä kun selvennit ku oon miettiny tätä! :)

      Poista
  4. Hevosista postauksia!

    VastaaPoista
  5. heposista joo :) ja sitten kaipailisin niistä siun "luonto"valokuvista vaikka postausta. sellaisia taidemaisia valokuvia mitä otat. ne on aivan ihania. haluaisin niistä vaikka taulun seinälle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, nyt kun lumet alkaa pikkuhiljaa sulaa, niin ehkä mä jotai luontokuvia voisin ottaa

      Poista
  6. mistä nuo siun kiilatennarit on? mulla on kans valkoset mutta ne hajoaa kohta.. haluisin toisen väriset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi tennarit on viimevuotiset biancosta ostetut

      Poista
  7. minua häiritsee tuo moikka moi blogi aloitus!

    VastaaPoista