Marianne


290412

2012/04/29

Moikka blogi!

Ulkona on tällä hetkellä ihanan aurinkoinen sää, mutta mie oon täällä kotona neljän seinän sisällä verhot kiinni, sillä päätä särkee. Toivottavasti tää ei oo yltymässä migreeniks, sillä mun pitäs käydä tekee vielä loikkatreeni. Päivä on menny suurimmaks osaks sohvalla ollessa ja telkkaa kattoessa. Mun piti lähtee lenkille loikkimaan jo silleen, että olisin kolmeks kotona kattoo jääkiekkoo, mutta tää päänsärky päätti pistää asiat eri järjestykseen. No toivottavasti tää loppus pian...

Oon selaillu nyt aika paljon kaikkia sivuja ja katellu ihania kesävaatteita ja luonu niistä jopa asukokonaisuuksia. Kaikki alla olevat kuvat on hm.ltä ja niistä sitten mun mieleisiä asu juttuja rakentelin. Voi kuin olis jo lämmintä ja pääsis käyttämään shortseja ja tarkenis ilman takkia. Mulla vaatekaapissa odottaakin jo muutamia vaatteita, jotka ostin jo talvella, vaikka tiesin että ne tulee käyttöön vasta keväällä tai kesällä. Eniten odotan, että saan käyttöön printtihousut! Myös ootan kaikkia noita kesän värejä, jotka on niin mun mieleen ja ihanan hempeitä. Mitäs tykkäätte näistä. Tein lopuks vielä yhen urheilukollaasin, jottei tää olis nii ykspuoleinen. Mielipiteitä kehiin!














 

2 kommenttia:

  1. Itse en kyllä hm kannata, mutta ihan kivoja vaatteita, varsinkin kun oot tolleen yhditselly niitä. Eniten mua häiritsee niissä se laatu ja sit se, että suurimmaks osaks ne on "main streamii". Toki kivojakin poikkeuksia löytyy. Urheiluvaatteitani en kyllä ostas sieltä, niitten pitää ulkonäön lisäks olla toimivia treeneissä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmltä löytää mun mielestä ihan mukavia vaatteita, mutta joissain vaatteissa kankaat kuluu tosi nopeesti, esim topeissa. En itsekkään osta lähes mitään urheiluvaatteita hmltä, mutta esim kivat hupparit ja shortsit ovat ihan käytännöllisiä, mutta eivät lähellekkään niin laadukkaita ja hyviä kuin urheiluun suunanatut merkit. Kuitenkin satunnaisia vaatteita on jotka ovat tarpeeksi hyviä lenkkeilyyn

      Poista