030512

2012/05/03





Kuvaa tän päivän asusta. Oon niin tykästyny tohon vaaleen beigeen bleiseriin, jonka ostin syksyllä kirpparilta. Kerrankin bleiseri, joka on sopiva hartijoista ja samaan aikaan ihanan kapea! Ainoa miinus, jonka kyseinen ihanuus omistaa on, että se on melko paksu ja siksi oonkin siirtäny sen enemmänkin takkiosastolle. 

Sitten toinen juttu, nimittäin oon jo tosi pitkään miettiny, että pitäskö mun ostaa hmltä yks bleiseri, jota oon käyny kattoo noin miljoona kertaa ja sovittanut yhtämonesti. (viimeks tänään...) Kyseinen bleiseri olis kanssa sopiva mulle, eli harvinaisuus. En ikinä löydä sopivan mallisia itselleni! Kuitenkaan nyt koitan säästä rahojani, mutta viikosta toiseen se bleiseri tuijottaa mua siellä kaupassa. Kaiken hyvän lisäks siitä on vielä se mun koko talella, joka myöskin erittäin harvinaista. Tän on pakko olla kohtalo! Sanokaa että toi on mun värinen ja näkönen ja että mun on vaan pakko ostaa se näiden tuhansien pohmisien päätteeksi... 



Oon muuten lähössä nyt viikonlopuks leireilemään, joten jakselkaahan!
-Nevaeh-

4 kommenttia:

  1. ei oo tainnu oikein muokkaukset onnistua tämän päivän kuvissasi! mutta kiva bleiseri, osta ihmeessä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eihän nuo kovin hyvitlä näytä, mutta en jaksanu rueta korjailemaan...

      Poista
  2. sulle on tunnustus/haaste täällä: http://livelikeloddy.blogspot.com/2012/05/liebster-blog-award.html :-)

    VastaaPoista
  3. Moikka! Miullakin on siulle haaste, käy kattomassa :)
    http://villasukat.blogspot.com/2012/05/kaksi-haastetta-yhdella-iskulla.html

    VastaaPoista