160512

2012/05/16

Hellou!

Kävin tänään koulun jälkeen kaupungissa tekemässä muutamia ostoksia näin kesän koittaessa. Tänään Joensuussa on ollut eka oikeasti lämmin päivä ja lisää on tiedossa, sillä huomiseks on luvattu jopa 24 astetta! Taitaa ranta kutsua, koska kouluakaan ei ole. Mutta siis niistä ostoksista. Tarkoituksena oli ostaa aurinkorasvaa sopivalla kertoimella ja hattu, ettei hiukset kuivus ja vaalenis auringossa. Lisäksi lupasin itselleni, että jos jotain pientä kivaa löytyy niin saan ostaa. Outoa, mutta totta, mitään pientä kivaa ei oikeen löytynyt. Onneks poikkesin vielä lopuks jimjill: ssä ja sieltä löytyi oikein kiva neule. Hm:ltä eksyi biksut matkaan. No tavallaan pientä kivaa löytyi, mutta olin suunnitellut, että tämä pieni kiva olisi kesäpaitoja...


Aurinkorasva kymppikertoimella. Mielestäni iho pitää suojata kun otetaan aurinkoa, vaikka ei palaisikaan! Hintaa tais olla joku 11-14e en muista kunnolla.


Hattu tai mikskä tätä nyt oikeen sanotaankaan. Löyty hm:ltä hintaan 7,95e. Juuri tämmöstä mä etsinkin, kun viimevuotinen ei ollukaan niin hyvä.


Sitten nämä biksut. Hm:ltä hintaan 4,95e. Oon aika varma, että moni omistaa kyseiset yksilöt, mutta samakos tuo. Nää oli nii herkulliset, että pitihän munkin ostaa! 



Vahinkolöytö, johon tykästyin. Tummansininen löllö neule, joka oottaa varmaan niitä viileempii kelejä (mahollisesti siis viikonloppuu, tänne ennustettu noin 6 astetta ja sadetta...). 

Mulla on myös järkkäri mukana täällä, mutta kaukkari jäi kotiin, no kai mä jotain kuvia saan kuitenkin. Kohta olis tarkotus mennä Maikun kanssa käymään kevyellä lenkillä, joten moikka!

-Nevaeh-

2 kommenttia: