Marianne


030612

2012/06/03






Moikka moi!

Päättäreistä ei loppujen lopuks ookkaan tän enempää kuvia, mutta ei se mitään. Mulla oli tosi kiva eilinen päivä. Käytiin kolmissa eri ylppäreissä ja söin paljon kakkua! Sain myös yllätykseksi myös stipendin koulumenestyksestä! :) Mitäs mieltä ootte mun juhla-asusta?

Huomenna mulla olis sitten tiedossa kaudenavaus Lappeenrannassa. Sää ei oo luvannu mitään ihanne hyppysäätä, mutta vettä ei pitäisi sataa. Huomenna tai ylihuomenna pitäis sitten saapua myös meidän seuran uudet edustusasut. Voi kun ne ehtis jo kisaan... Mutta nyt mä lähen nukkumaan, että hyppy kulkee huomenna!!

-Nevaeh-

8 kommenttia:

  1. Aivan upea nainen! Ihana mekko :)

    VastaaPoista
  2. Ihana mekko ! Sopii sulle täydellisesti :)

    VastaaPoista
  3. ihan sairaan upee mekko ja oot niin kaunis!!

    VastaaPoista
  4. Onpas nätti asukokonaisuus ja sun clutch on niin hieno!! :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, oon itekki ihan rakastunu siihen

      Poista