Marianne


100612

2012/06/10

Moikka moi!

Ja terkut kaikille Jyväskylästä! Palattiin eilen kotiin mun kisareissulta ja olin niin poikki, että päätin jättää kuulumisten kertomiset tähän päivään. 

Olin siis äitin kanssa mun kisareissulla Jyväskylässä, jonne mentiin jo perjantaina. Kisa mulla oli lauantaina. Reissuun sisältyi kisan lisäksi myös sukulaisilla käynti, shoppailua ja kirpparikierros. Löysin Ginasta kivat mintunvihreet housut ja kirpparilta muutamia vaatteita. Kisa meni puolestaan tosi hyvin, sillä hyppäsin 170cm ja sivusin omaa ennätystäni. Sää ei ollut mikään ihana, sillä vettä satoi tasaiseen tahtiin koko kisan ajan. Välillä kovemmin ja välillä ei ihan niin kovasti. Tässä sitten muutamia kuvia kisasta!








Ihania ilmeitä ei oo pakko huomata, mutta selatkaa vaan ylöspäin ja kattokaa uudelleen jos ette huomanneet... Jos jotkut teistä haluaa kattoo ton 170 ylityksen nii sinne pääsee tästä. (tuolta sitten toi Marianne 170) Ja jos muutenkin kiinnostaa niin tuosta samasta osotteesta löytyypi mun valmentajan nettisivut, joissa on tietoa mun (ja muidenkin) treenaamisesta.
 

Tänään käytiin nopeesti pyörähtää Joensuun torikirpparilla, josta ostin neuleen ja hupparin. Kaikista ostoksista voisin koittaa tehä jonkunlaista postaussa sitten lähipäivinä. 
Mutta nyt öitä kaikille!

-Nevaeh-

4 kommenttia:

  1. asiasta kolmanteen, teetkö kuvauskeikkoja? esim häihin tai muihin juhliin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo ikinä tehny, mutta jos joku kysyy niin miksipä kieltäytyisin :)

      Poista
  2. Jyväskylä on aivan ihana kaupunki, olin ite siellä just viime viikon pääsykokeissa. Valmis olisin koska vaan muuttamaan sinne. On nuo uroksetkin siellä päin melkosen komeita ja urheilullisia! Mitäs sä tykkäsit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavalta paikalta vaikutti. Sitä ei tiiä vaikka itekki lähtisin sinne opiskelemaan!

      Poista