120612

2012/06/12

Moikka moi!

Blogissa on nyt viime aikoina esiintyny melko paljon kaikkea urheiluun liittyvää ja tämäkin postaus tulee siihen liittymään. Nimittäin eilen Joensuussa juostiin pm-viestit. Olin elämäni ekaa kertaa juoksemassa 4x100m. Onneksi mulle annettiin viestin helpoin osuus eli olin ankkuri. Viesti meni hyvin ja juostiin aika kova aikakin (51,29).  Kiitos vain tytöille hyvästä yhteissuorituksesta! Tässä muutama kuva.





Nyt kohta ollaan lähössä Maikun kanssa leffaan. Yritän joitain asukuvia napsia ja laitan ne sitten tänne huomenna, sillä oon menossa P. n luo yöksi. Vielä en oo lukkoon lyöny huomisen suunnitelmia, mutta saatan lähteä äitin ja siskon kanssa Kuopioon katsastamaan Ikean. Sitten torstaina oon lähössä leirille treenailemaan ja palaan vasta sunnuntaina. 

-Nevaeh-

5 kommenttia:

  1. sun kropan ku omistais!:D

    VastaaPoista
  2. nää urheilupostaukset on just hyviä ja mielenkiintosia :)

    VastaaPoista
  3. urheilupostaukset parhaita!! näitä lisää :)

    VastaaPoista
  4. sun masu on perfectooo! olispa itelläki:p

    VastaaPoista
  5. kiitos kaikille piristävistä kommenteista!

    VastaaPoista