Marianne


200612

2012/06/20

Moikka moi!

Parin päivän hiljaisuuden jälkeen täällä taas. Nyt mulla on varmaan kesän kiireisimpiä viikkoja menossa. Heti maanantaina leirin jälkeen mulla oli työpäivä ja sitten oon viettäny aikaa P.n kanssa, sillä nyt juhannuksen jälkeen me ei nähä useempaan viikkoon. Heti huomenna oon lähössä P.n kanssa Mäntyharjulle mökkeilemään. Ollaan vielä kaiken lisäks menossa kahestaan autolla. Mua jänskättää kauheesti ajaa sitten sieltä yksin kotiin... Iiiks!! Mutta siis sunnuntaina oon sieltä kotiutumassa ja oikeestaan heti tiistaina ollaan lähössä äipän kaa EM-kisoihin!! Sinne meinasin ottaa koneen mukaan ja postailla sitten kanssa. 

Koska silloin viime viikolla en kiireessä laittanu kovin montaa kuvaa Ikeasta, niin tässä on sitten muutamia lisää.
 







Mua harmitaa jonkun verran, että en oo nyt minkäänlaisia kuvia ottanu. Tietokoneelta ei löytyny ees mitään vanhoja ja julkaisemattomia asukuvia... Onneks mulla oli kamera mukana ees siellä raveissa :) Tässä muutama mun lemppari.








Mitäs olisitte mieltä, jos jättäisin tänne juhannuksen ajaks linkitä blogisi postauksen?
-Nevaeh-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti