Marianne


180712

2012/07/18

Hello!

Nyt meinasin tehä teille postauksen, jota en oo tehny pitkään aikaan. Nimittäin, kävin tänään kirpparilla ja kuvasin kaikki ostokseni sen jälkeen. Kun blogihistoriaa selasin niin mitään ostospostauksia en oo tehny tosi pitkään aikaan. Tietysti mukana myös päivänasua. 

Kävin siis tänään pyörähtelee kahella kirpparilla ja omasta mielestäni tein ihan hyviä löytöjä. Hinnatkaan eivät päätä huimanneet, sillä kaikki nää tais maksaa yhteensä vain jotain 13e, eli saman verran kuin yksi uusi vaate. Kyllä tuo kirpparilla "shoppailu" on vaan niin paljon halvempaa! 










Mitäs mieltä ootte näistä löydöistä?
Sitten käytiin nopeesti myös kaupassa. Ja yllättäen löydettiin mulle ihan mun näköset Marianne kumpparit kympillä! Sattu kyllä aika hyvin, ku ollaan mulle kumppareita yritetty metsästää. Tälläset söpöläiset ne sitten oli :)




Tänään mulla oli päivänasuna pitkä mekko, jonka ostin vähän aikaa sitten JCstä. Hintaa sillä taisi olla vain kympin. Koska toi mekko olis ollu liian tylsä pelkästään, niin laitoin sen kaveriks sit vyön. Laukkukin oli tön vyön kanssa "samaa sarjaa", mutta se ei eksyny kuviin mukaan. Kengät on taas Biancon, mutta oon ostanu ne kirpparilta. Mun mielestäni tää asu on aika rennonkesäinen look. Oon vaan nyt menny todenteolla rakastumaan noihin mekkoihin ja hameisiin. Mitä mä sitten teen ku tulee syksy ja noissa ei sit enää tarkene?





-Nevaeh-

2 kommenttia:

  1. missä kirpparilla kävit tai yleensä käyt? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleisimmät on valinta kirppis ja joen jätti kirppis. Joensuun torikirppikselläkin käyn yleensä aina kun se on.

      Poista