170912

2012/09/17



MOI!

Nyt heti alkuun mun on kiitettävä Hennaa, joka valitsi minun blogini linkitä blogisi jutun lempiblogeihin! Kiitos kiitos kiitos! Tämän myötä tapahtui eräs juttu, josta oon haaveillu jo tosi pitkään. Nimittän sain sata lukijaa täyteen!! Nythän teitä taitaakin olla jo muutama päällekkin. Kiitos siis kaikille lukijoilleni, niin uusille kuin vanhoillekkin. Haluaisitteko tän sadan lukijan kunniaks jonkun kysymys tai toivekuva postauksen? Ehdotuksia otetaan vastaan.

Sitten asiasta kukkaruukkuun, nimittäin tänään kameraperheeni sai pienen lisäyksen. Painotan tuota pieni sanan merkitystä. Ostin tänään uuden pokkarin. Järkkärihän mulla on jo neljän putken kanssa, mutta kunnon pokkaria en ole omistanut moniin vuosiin. Oon tosi pitkään haaveillu jostain pienestä ja kevyestä mukana kannettavasta hyvästä pokkarista, joka mahtuu aina mukaan, eli jopa sinne clutchiin. Yleensä esteenä on ollut valovoima, joka yleensä pokkareissa ei oo kovin kummonen. Noh tämä uusi suloinen pieni rakkauteni on kuitenkin poikkeus, sillä sen valovoima on jopa f1.8-4.9. Ja kamerahan on muuten Nikon coolpix p310.

-Nevaeh-

4 kommenttia: