300912

2012/09/30



 MOI!

Tässä hieman hääkuvia eiliseltä. Mut oli kutsuttu häihin sekä sukulaisena että kuvaajanakin, joten hommaa oli mukavasti. Kuvailin todella suloisen hääparin hääkuvat sekä häät muutenkin. Kuvia tuli taas mukavan reilusti, lähelle tuhatta. Hääpaikka oli todella kaunis, mutta hieman ongelmaa kuvatessa aiheuttti hääpaikan valaistus, joka oli todella kaunis tunnelmallinen, mutta melko hämärä. Olihan mulla salamakin mukana, mutta siinä oli jotai oudosti häikkänä eikä sillä kuvaaminen onnistunut, koska se ei toiminut normaalisti :( No onneks sain kikkailtua kuvista julkaisukelpoisia :)

Valitettavasti mun omasta asusta ei oo tän tarkempia kuvia. Mulla oli päällä viininpunanen kotelomekko, joka ostettiin jo iskän viiskymppisille toissa kesänä. Mekkohan oli silloin eri mallinen ja siinä oli molemmat olkaimet, mutta mä vähän tuunasin sitä kaventamalla ja sitten napsin toisen olkaimen pois ja kavensin tota toista olkainta vähäsen sirommaks. Asun lisäks musta ei taida olla tän enempää kuvia, joten tässä mun osalta kaikki. Hääparin kuvia saatan tänne laitella sitte lisää, kunhan saan niitä vähän muokkailtua.


-Marianne-

5 kommenttia:

  1. Voisitko laittaa siihen teijän perheen eläinten esittely postaukseen kuvia missä teidän hevoset on tekemässä töitä (esim.ratsastusta,ajoa,yms.)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voin katsoa, jos löydän semmosia kuvia.

      Poista
  2. http://enni-heppoilu.blogspot.fi/2012/10/haaste.html haastoin siut

    VastaaPoista