Marianne


031012

2012/10/03



MOIKKA!

Tässä nyt jonkin näköstä asukuvaa tältä päivältä. Yritin ottaa parempiakin kuvia, mutta luovutin, kun niistä ei vaan tullut yhtään mitään :( Päällä kuitenkin ihan tavallinen asu, joten etteköhän saa tästäkin ihan jonkunlaisen kuvan.
 Mun nuha otti eilen vähän takapakkia, joten tän päivän otin aika rennosti. Kokeen jälkeen oon vaan maannu sohvalla, ottanu päikkäreitä ja kattonu telkkaa :) Ei mitään sen erikoisempaa. Huomenna ohjelmassa olis sitten koeviikon viimenen koe, joka on englannin puhekoe! Mua jännittää se ihan älyttömästi, sillä mun englannin taidoissa ei oo hurraamista. Toivottavasti selviän hengissä :) Viikonloppuna mulla olis suunnitelmissa vastata sitten niihin teidän kysymyksiin, joten jos joku ei oo vielä kysyny, niin sen postauksen löytää jostain tuolta alempaa.

yöt
-Marianne-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti