Marianne


061012

2012/10/06

Kysymyspostaus osa 1

Mistä sait innostuksen blogin aloittamiselle? Olin aina haaveillut blogin kirjoittamisesta, mutta en oikeen uskaltanu aloittaa. Jossain vaiheessa rohakaistuin ja päätin kokeilla. Siitä se sitten tais lähtee.


Paljonko sulla menee kuukaudessa rahaa vaatteisiin, koruihin ja kenkiin? Mä jotenkin arvasin, että tätä tullaan kysymään :) Melko selvä juttuhan on se, että sitä menee välillä aika paljonkin. Sanoisin suunnilleen että noin 50-200e kk. Toi 200 menee (onneks) vaan aika harvoin, yleensä silloin jos oon jossain käymässä ja siellä on paljon eri liikkeitä kun täällä JNS, esim Helsingissä.

Mistä saat inspiraatiota pukeutumiseen? Oikeestaan vähän kaikkialta. Pääosin netistä, kaduilta, blogeista ja lehdistä.

Kuinka monta ainetta kirjotat, kun tuntuu että sulla on nuita ihan hulluna. :p kerkeäks treenata kunnolla kirjotuksien oheessa? Nyt syksyllä kirjoitin kaks ainetta (enkku ja terkka) ja keväällä olis sitten neljä eessä (matikka, bilsa, mantsa, äikkä). Syksyllä kirjotusten ja treenien yhteensovittaessa ei ollu oikeen mitään ongelmia, kun a) mulla on tää nilkka kipeenä, niin en treenannu paljoa ja b) oon ollu niin paljon kipeenä, etten oo oikeen voinu treenata. Keväällä pitää varmaan kikkailla ja koittaa tehdä vaan lukkareita joka päivälle, niin kyllä se lukeminen ja treenit saadaan hoidettua.

Minkä ikäsenä alotit yleisurheilun? Taisin aloittaa sen 9-vuotiaana?? En oo ihan satavarma, mutta kolmosluokalla liityin Pyhäselän urheilijoihin.

Ootko harrastanut muita lajeja? Yu.sta oon koittanu oikeestaan kaikkea. Kestävyysjuoksussa kilpailin aika pitkään, taisin sen lopettaa noin 3 vuotta sitten. Yun ulkopuolelta taas oon harrastanu jalkapalloa, telinevoimistelua ja ratsastusta ja sitten oon treenannu hiihtoakin aika pitkään. Siinä lopetin kilpailemisen kaks talvea sitten.

 
Kuinka paljon olet kavereiden kanssa vapaa-ajallasi? Nyt kun tarkemmin mietin, niin aika vähän. 

Missä maissa olet matkustellut? Joskus pienenä oon ollut aurinkomatkoilla, vaan ei hajuakaan missä. Kerran oon käyny Pariisissa, Pietarissa ja Haaparannassa :)

Mikä haluaisit olla ammatiltasi? Luokanopettaja tai erityisopettaja on nyt viimesimmät kiinnostukset.

Millaisia ihmisiä arvostat? Rehellisä, huolellisia, liikunnallisia ja kunnianhimosia.

Millaiset olisivat unelmien synttäribileet? Enpä oo synttäreitä nyt pariin vuoteen juhlinu, joten joku kiva ilta perheen kanssa riittää. Joskus olisi tietysti kiva, jos kaverit järkkäis vaikka jotkut ylläri kemut.

Onko sinulla jo ajo-kortti? jos on, niin tykkäätkö ajaa autolla? On ollu kortti jo noin puol vuotta, enkä kyllä vieläkään oikeen tykkää ajaa autolla.

Oletko muulla tapaa hevosihminen, kuin että teillä on kotona heppoja? Joo kai. Kyllä mua hevosurheilu kiinnostaa ja tykkään kun käydään aina joskus syksyllä kattoo HIHS, oon myös harrastanu ratsastusta muutenkin kuin omilla hepoilla.

Millainen on joku "muotimoka" jota näkee kuitenkin esim. kaupungilla, mutta mitä sinä vihaat? Eiköhän tää oo leginsien käyttö, niin ettei toppi/paita (tai joku) peitä takapuolta. Pahimmillaan näkyy pikkarit läpi... En myöskään oikeen ymmärrä leginsien käyttöä housuina, vaikka niistä ei oikeen näkyis läpi.

Koetko itsesi sosiaaliseksi ihmiseksi? En osaa sanoa, välillä joo välillä en. 

Mitä mieltä olet päihteistä? Yöks, en tykkää!

Mitkä asiat ovat sinulle tällä hetkellä tärkeimpiä elämässä (konkreettiset, abstraktit)?  Terveys, jaksaminen, perhe, läheiset, kaverit, urheilu, suklaa ;)

Mitä haluaisit muuttaa elämässäsi? Miksi, miksi et? Halusin olls terve, niin nilkan kuin muidenkin juttujen suhtee, koska ne rajottaa tosi paljon elämää :( 

Mikä on mielestäsi hyvä/terve/"oikea" ystävyyssuhde ja parisuhde?  Sellanen, missä ollaan rehellisiä toisille, ei salailla tai valehdella. Toista pitää kohdella hyvin. Tekosyiden keksiminen on pyllystä. 

Miten tärkeää muodin seuraaminen on sinulle? Muodin seuraaminen ei oikeestaan oo mulla kauheen tärkeetä, mutta oman tyylin etsiminen on. Haluan, kertoa pukeutumisella millainen ihminen olen.

Tykkäätkö ulkonäöstäsi? Pääpiirteittäin kai joo, mutta välillä on päiviä jolloin mikään ei miellytä.

Tykkäätkö pitkistä vai lyhyistä hiuksista enemmän, entäs itselläsi? Kallistuisin ehkä tonne pitkien puolelle, mutta lyhyissäkin on kuitenkin sitä jotain. En tiedä lasketaanko näitä mun hiuksia enää lyhyiksi. Eikös nää oo puolipitkät? Tykkään näistä nyt aika paljon, mutta oon kasvattamassa näitä ainakin vähäsen vielä.

Katsotko paljon tv:tä tai kuunteletko radiota? Mitä kanavia/ohjelmia? Katon telkkarista Huippista ja Salkkareita :) En oikeestaan muuta. Radio on päällä aina, kun oon omassa huoneessa.

Oletko onnellinen juuri tällä hetkellä? Tavallaan joo, on tietysti muutamia pikkujuttuja, joita voisi muuttaa.

Loppuihin kysymyksiin vastailen sitten huomenna!

-Marianne-




1 kommentti:

  1. Laitan tähän yhen kysymyksen jos ei haittaa sua.
    Mutta monessa kodissa oot asunnu?
    Ja missä päin (paikkakunta)?

    VastaaPoista