Marianne


311012

2012/10/31



 Petteri Punakuono täällä MOI!

Tälläistä asua tänään päällä. Mulla on nyt pieni asukuvien kuvauskriisi menossa. Koulusta kun tuun niin on jo oikeestaan aika hämärää... Tänään onneks loppu jo kahen jälkeen nii sain nää kuvat napsittua ihan kohtuullisessa valossa. Päällä mulla oli tänään jotain lämmintä, sillä meidän koulussa on ihan törkeen kylmä ja mä oon vielä sellanin ihminen joka palelee koko ajan :( Nykyisin pitää laittaa ihan pitkähihasen alle toinen pitkis, ette palele.

liivi - kirppis | neule - kirppis | farkut - Only | kengät - HV Polo | kello - kirppis
aika kirppis painotteista, mutta tykkään :)

-Marianne-    

2 kommenttia:

  1. onko tää heppa Fighting Man enää teillä?Entä Royal Ascot?Jos ei oo niin missä ne nyt asustaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fighting man eli viljo nukkui pois jo useampi vuosi sitten. Royal ascot eli asko oli taas meillä monta vuotta hoidossa/ vuokralla, mutta omista myi sen eikä meillä ollut tuolloin talli tilaa sitä ostaa, joten askokin on nyt jossain maailmalla. Tarkkaa sijaintia askosta mulla ei ole, mutta viimeksi kun heppa sivuilla pyörin niin oli vielä hengissä.

      Poista