Marianne


031112

2012/11/03



MOI!

Ulkona kuvaaminen ei sateen takia oikeen innostanut, niin sitten keksin, että voisin esitellä teille vaikka mun perusmeikin. En täällä blogissa ookkaan puhunu mun meikkaamisesta, niin aattelin, että vois olla korkee aika kertoo hieman siitä. Mulla on todella kuiva iho ja talvella meikkaaminen onkin välillä hieman harmaita hiuksia aiheuttava aihe. Monia kokeiluita oon tehny ja tää miten nyt meikkaan tuntuu mun omasta mielestä aika toimivalta.

 Mun perusmeikkiin (talvella) kuuluu kahessa ylimmässä kuvassa olevat tuotteet. 
Aloitan meikkaamisen ottamalla (tota valkosessa tuubissa olevaa) rasvaa kämmenelle ja otan siihen kaveriks sitten tota mineraali meikkivoidetta. Sotken ne kämmenellä tasaiseks rasvaseokseks ja levitän sitten naamaa. Jos tuntuu, että jossain on jotain näppylöitä joita pitää peittää, niin peitän ne sitten myös tolla samalla seoksella kevyesti kerros kerrokselta. Muuten naamaan riittää yks kerros tota seosta. Siinä mun ihon meikkaaminen sitten oikeestaan onkin. Seuraavaks vahvistan hieman kulmiani kulmakynällä ja lopuks lisään ripsasin. Ja tadaa, valmista! 

Joskus kuitenin tuntuu siltä, että haluan korostaa silmiäni tai huuliani enemmän. Silloin otan apuun kolmannessa kuvassa olevat tuotteet, eli eyeliner (jonka Hessu on pureskellu) ja huulipuna. Erilaisia luomivärejäkin käytän, mutta niitä ei tullu kuvattua. Yleensä tykkään silmieni korostamisesta ja nyt oonkin taas käytelly eyelineriä aika ahkerasti. Huulipunaa tulee todella harvoin käytettä, kun musta tuntuu, et se ei oo oikeen mun juttu.


  

Sitten esittelyssä on tän päivän meikki. Pohjalla toi aivan perus meikki, jonka kaveriks sit kokeilin huulipunaa pitkästä aikaa. Ekassa kuvassa taas tuotteet ja toisessa sitten lopputulos. Tunsin oloni varsin mukavaks tossa huulipunassa, mutta veikkaan silti, että en sitä hirveästi käyttele. Tai no, mistäs sen tietää, vaikka innostuisin.  Sitten mulla onkin teille kysymys. Mulla on sellanen iho, että se rupee punottaa tosi helposti kylmässä. Jos teillä on käytössä tai tiedossa tuote, joka peittää tai vähentää punottamista, niin kertokaahan mulle!

Mitäs ootte mieltä tästä postauksesta? Pitäskö tälläsiä erilaisia postauksia olla enemmän? Ja jos, nii millasia ja mistä aiheista? Kertokaahan mielipiteenne, niin tiedän sitten mistä haluatte lukea :)

-Marianne- 

6 kommenttia:

  1. toi huulipuna sopii sulle tosi hyvin :: ) oli ihana postaus, lisää vaan tällasia meikkijuttuja !

    VastaaPoista
  2. http://www.lumene.com/fi/tuotteet/natural-code/kasvot/natural-code-skin-perfector-kiillon-ja-punaisuuden-haivyttaja Tuo on koettu hyväks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpäs kokeilla, kiitos vinkistä

      Poista
  3. näytät ihanalta ku sulla on huulipunaa!
    mä haluisin kans käyttää mut oon allerginen, harmittaa!

    VastaaPoista
  4. Kiitos ihanista ja piristävistä kommenteista, ootta huippuja :)

    VastaaPoista