Marianne


171112

2012/11/17



MOI!

Mulla olis tosi paljon valokuvia, joita vois tänne postailla, mutta kiireiden takia en oikeen oo ehtiny. Viime päivinä oon treenaillu, ollu P.n kanssa, käyny koulun juhlissa ja gaalassa, ootellu kirjotusten tuloksia ja kärsiny mahakivuista, jotka ei ota loppuakseen... Sain myös vihdoinkin aikaan ottaa kameran mukaan kouluuun ja kuvata tän mun kuviksen työn, johon oon aika tyytyväinen :)

Eilen kävin pyörähtää myös kaupungissa ja ostin muutaman korun ihan todella halvalla. Niistä vielä lisää sitten myöhemmin. Eilen tuli myös kirjotusten tulokset, joita oon jännittäny melko paljon. Mulla kävi todella hyvin sillä molemmat, terkka ja enkku nous 4 pistettä. Enkusta tuli sitten se A, johon oon ihan tyytyväinen. Terkassa kävikin sitten niin, että tää 4 pisteen nousu toi mulle L:n !!!!!!! Oon ihan super ilonen!! Ehkä kaikki se syksyn stressaaminen ja lukeminen oli kaiken arvoista :) Mutta nyt lähden puntille, moikka!

-Marianne-  

6 kommenttia:

  1. Upea teos! Onnea laudaturista :-)

    VastaaPoista
  2. kirjotitko enkun lyhyenä vai pitkänä?;)
    mut onnee L:stä!!!:)

    VastaaPoista
  3. Ihan älyttömän kiva blogi sulla, jään seuraileen:] Niin ja onnea hyvistä arvosanoista !

    VastaaPoista