131212

2012/12/13


MOI!

Koska en halunnut teitä ihan pimentoon jättää, niin tulin kertomaan teille vähän mun kuulumisia viime ravikuvien merkeissä. Saatte nyt nämä ravikuvat sen kunniaks, kun oon nyt tähän aikaan töissä. uskaltauduin siis kerrankin käyttämään ajastusta. :)

Tänään mulla on siis työpäivä. Eilen oltiin tyttöporukalla kuuntelemassa Cheekin keikkaa Joensuun Ilonassa. Taasko Cheek? Ah, oi kyllä. Saatte sieltäkin sitten kuvia myöhemmin. Niitä on tällä kertaa runsaasti. :)

Hyviä viikonloppuja!
-Marianne-



3 kommenttia:

  1. Cheekin kuvia innolla odottaessa! Itsekin olin siellä, mutta aika takana niin kummoisia kuvia en itse saanut. Oli kyllä aivan mahtava keikka. Ja huippua kun Jare hengaili keikan jälkeen siellä baarin puolella. On se niin mahtava! :)

    Ja missäs alotit työt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cheek oli kyllä tosi hyvä :) Oon ollu töissä jo monta vuotta valokuvaamassa hevosia lehteen ja voittajakuvia raviradalle.

      Poista
  2. tosi kiva ku välillä on näitä hevoskuvia!:-)

    VastaaPoista