120213

2013/02/12




MOI!

Terveisiä teekupin viereltä. Oon vietelly tänään ihan kivan kotipäivän laskien matikkaa ja lukien mantsaa. Kuitenkin mulla alkaa kohta olla pienimuotoinen kriisi, sillä penkkareihin on vain pari päivää ja mä oon kuumeessa. Huomenna olis kuitenkin tarkoitus kouluun raahautua katsomaan potkukonvaa, mikäli olo ei tästä huonone. 

Sitten muutama kysymys teille lukijoille. Jos teidän mielessänne on jotain blogin sisältöä koskevia asioita, niin kaipaisin risuja ja ruusuja. Edellisen postauksen yhteydessä tuli nimittäin ilmi, että instagram postaukset on vähän turhia, sillä niissä esiintyy aika lailla samat kuvat. Mitäs te ootta mieltä? Ja olisko teillä postausideoita tai toiveita? Niistäkin olisin kiinnostunu. 

-Marianne-


    

19 kommenttia:

  1. Kiva blogi!Onnistusko tehä postaus teijän hepoista sillä viime vuonna sen lupasit toteuttaa.Olis myös kiva jos tekisit päivä kuvina postauksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä on kyllä niin paljon toivottu, että kai mun pitää se teille väsätä. Myös päivä kuvina, kuullostaa hyvältä :)

      Poista
    2. Jee hyvä et pistit mieleen ton päivä kuvina postauksen ja kiva olis kyl lukee tuo heppa postaus.

      Poista
  2. Instagram postaukset on musta ihan kivoja, vaikka sisältö on aika lailla samaa. Mun mielestä niitä voi tulla tänne blogin puolelle, sillä kaikilla meillä ei ole omaa instagramia

    VastaaPoista
  3. voi ei, ihana huomata et sä oot kypsyny tässä ajan mittaan ja osasit esim. sen edellisen postauksen anon kommentin ottaa näin hyvin vastaan :-) jee!

    ootko miettiny videon tekemistä ikinä tänne ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihan pakko kysyä, että enkö aikasemmin olis osannu ;) videopostausta en oo miettiny, sillä mä en oikeen oo pätevä lisäilemään tänne mitään videoita :)

      Poista
  4. Insta-postaukset on ihan kivoja, koska ite en ole instagramissa, niin kiva saada nähdä niitä kuvia sitten täällä. :) Sisällöstä ei muuten mitään sanottavaa, muuta kun että kivoimpia on kuvat ja kirjotukset sun normielämästä. Kivaa kun postaat näinkin usein! :)

    Tulipas paljon kivoja:D

    VastaaPoista
  5. Insta postaukset on tosiaan turhia koska aikalailla samoja kuvia on...niissä vois olla enemmän sellasia kuvia mitä ei vielä täällä sun blogissa oo:) Ja toivepostaus: sulle kaikista tärkeimmät asiat ois mielenkiintosia muodin lisäks!

    VastaaPoista
  6. Semmoset lifestyle jutut on parhaita :-) ! Päivä kuvina ja videopostaus ois huippui!!

    VastaaPoista
  7. ei nyt liity mitenkään asiaan mutta oon tyttö joensuusta ja oisin kiinnostunu sun wanhojen puvusta. Vuokraatko tai myytkö sitä ja minkä kokonen se on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti puku ei oo mun oma, vaan vuokrasin sen :(

      Poista
    2. eikää voi ei :/ mistäs sie vuokrasit ?

      Poista