080313

2013/03/08



MOI!

Nyt tulin kertomaan teille ilmiöstä, joka iskee tasaisin väliajoin. Kyse on siis hiuskriisistä. Mulla käy näin yleensä aina kevään tullessa. Tällä kertaa haluaisin hieman vaalentaa omia hiuksiani, jotka on nyt melko tummat. Oon selaillu kivoja kuvia netistä ja miettiny millasta haluaisin. Siinä samalla selailin myös vanhoja kuvia omista hiuksista ja törmäsin tähän tekstin yläpuolella olevaan kuvaan, joka on viime kesän lopusta. Kaipaisin siis jotain tollasta, mitä tossa kuvassa on. Ehkä jopa siis jotain liukuvärjättyä? Kuullostaako hullulta? Joka tapauksessa, varasin tänään ajan kampaajalle, joka on ens viikolla, eli miettimis aikaa on vielä hieman.  Tässä muutama inspiraatio kuva, joihin olen ihastunut. Mitäs ootte mieltä?



  

-Marianne-


 

2 kommenttia:

  1. Mulla oli kans vähän aika sitten hirvee hiuskriisi, kun halusin joko vaaleampaa tai punaista. Oon aina ollut melko tummahiuksinen, joten päätin sitten kokeilla sitä vaaleempaa. Muutaman kerran oon nyt laittanut raitoja ja viikko sitten päätin repäistä ja pistää liukuvärin, jota olin jo hetken aikaa miettinyt. Ja nyt nää on kyllä aika mieluiset :)

    Liukuvärjätyt hiukset näyttää mun mielestä kyllä kivoilta :)
    Ja tuo eka kuva on tosi nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että muillakin on tälläsiä kriisejä :) Liukuvärjätyt vois olla ihan kivat varsinkin kun kesä tulee :)

      Poista