Marianne


290413

2013/04/30






paita - Bershka | farkut - Stradivarius | kengät - Skopunkten | clutch - Cubus

Tänä keväänä olen rakastunut siniseen. Oon ollu tosi huono käyttämään sinisiä farkkuja tai mitään sinistä, mutta näiden uusien farkkujen myötä siihen on tullut muutos. Miun mielestä siniset farkut näyttää nimittäin tosi kivalta ja raikkaalta valkosen rinnalla. Myös farkku-farkku yhdistelmät on saanu miun pään sekasin, niissä on jotain tosi jännää!

Toinen juttu mistä oon tänä keväänä innostunu melko paljon on valkonen. Oon yleensäkin pitäny valkosesta melko paljon ja omistan valkosia vaatteita, mutta nyt koko valkonen asu on aika ihana juttu! Kuten monista lehistäkin oon lukenu niin täysin valkonen on nyt uusi koko musta! Tykkään tykkään! Kuten ehkä huomaattekin, niin tämän kevään teema mulla taitaakin olla: "vähemmän on enemmän". Valkosta valkosella ja sinistä sinisellä, jotain niin simppeliä ja kivaa!

Mistä te ootte innostunu tänä keväänä?


-Marianne-


     

2 kommenttia: