050513

2013/05/05




MOI!

Nyt meinasin tehdä kunnon päivityksen tosta miun päivästä Cosmolla! Oon siitä jo muutamaan otteeseen kertoillu, mutta nyt mulla on ihan kuvamateriaaliakin! 

Päivä alkoi siis aamupalalla Cosmon toimituksessa toisiimme tutustuen. Kaikenlaista siinä höpistiin ja aloitettii päivä mukavan rennosti. Tutustuin samalla myös hieman tulevaan tähtibloggaaja pestiini ja lueskelin tulevan Cosmon juttuja. Kaikki toimituksessa olivat todella mukavia ja oikeastaan juuri sellaisia mitä olin ajatellutkin. Useamman vuotta Cosmoa lukeneena oli myös ihana saada "kasvot" juttujen kirjoittajille. Veikkaan, että tästä lähtien luen Cosmoa hieman eri tavalla, sillä nyt tiedän oikeasti millaisia ihmisä juttujen takana on, vaikka melko hyvin osasin tämän ennakoidakin!  







Toimituksesta suunnattiin sitten Bestsellerille tutustumaan Vilan uuteen syysmallistoon. Syksyn tulevat vaatteet vaikuttivat todella ihanilta ja olivat aikalailla miun tyylisiä. En malta odottaa, että vaatteet tulevat myyntiin Vilan liikkeisiin, sillä löysin juttuja jotka käyn varmasti ostamassa! Loppujen lopuksi kuvausvaatteiden valitseminen tuottikin sitten vähän hankaluuksia. Monien sovituskertojen jälkeen saatiin kuitenkin asut valkattua ja päivä pääsi jatkumaan!

Kotona mua sitten odottikin lahjakortti Joensuun Vilaan!







Vilasta päivä jatkui studiolle kuvauksiin. Oli todella ihanaa päästä hemmoteltavaksi meikkiin ja hiusten laittoon, sillä vastaavaan en ole aikaisemmin päässyt! Mahtava kokemus, sillä olin todella osaavissa käsissä. Hiuksiini loihdittiin rennot kiharat ja sain todella kauniin meikin. Meikki tehtiin IsaDoran meikeillä, josta mulla itsellä ei ole aiempaa kokemusta. Mulle pitäisi kuitenkin lähipäivinä saapua pienoinen meikkipaketti IsaDoralta, joten pääsen tutustumaan tuotteisiin lähemmin!

Kun meikki ja hiukset saatiin valmiiksi oli kuvausten vuoro. Pakko sanoa, että tilanne oli hieman outo, sillä olen tottunut olemaan kameran toisella puolella. Otanhan asukuvanikin itselaukaisimella. Saatiin kuitenkin hyviä kuvia, jotka tulee sitten siihen kesäkuun Cosmoon. Innolla odottaen!

-Marianne-


  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti