190513

2013/05/19





mekko - Vila | koru - Cubus | balleriinat - kirppis

Terveiset kaikille junasta! Miulla oli eilen sellanen päivä, että en ehtiny olla kotona oikeestaan ollenkaan. Olin nimittäin kuvaamassa häitä. Kävin aamulla kuvaamassa jo morsianta ja muuta naisväkeä kampaamolla ja samalla meikissä. Siitä päivä jatkui kotiin, jossa tein nopsaan meikin ja kampauksen, jonka jälkeen lähdin sitten katsastamaan juhlapaikkaa. Loppu päivä menikin sitten kuvaillessa ja olin kotona hieman kymmenen jälkeen. Päällä mulla oli tuo Vilan uusi ihana kesämekko ja sen kaverina ihan tavalliset pitsiset balleriinat. Olisin halunnut laittaa korot, mutta kuvaaminen olisi saanut kärsiä, sillä olin koko ajan menossa.

Kuten jo äsken sanoin, oon just parhaillaan junassa matkalla A.n luo. Täällä on aika älyttömän hidas netti ja oon tän postauksen jo muutamaan kertaan joutunu alottaa uudestaa ku yhteys menee poikki. (ei se mitään, ihme kun otin ees koneen mukaan!) No, onneks oon kohta jo puolen matkan yli. Tällä hetkellä minnuu väsyttää aika paljon, sillä heräsin aamulla kuudelta (koska juna lähti jo seiskalta). Oon koittanu saada unen päästä kii, mutta en osaa oikeen yksin matkustaessa nukkua. Ehkä ihan hyvä, ettei tule nukuttua vaihtojen ohi.

Sitten vielä pikainen muistutus, että blogini siirtyy sitten ens viikon keskiviikkona (22.5) Cosmon sivuille noin kuukauden ajaks. Kirjoittelen Cosmon sivuille blogiani kesäkuun tähtibloggaana. Laitan tännekin sitten aina linkin, niin pysytte mukana milloin oon päivitelly.


-Marianne-


 

6 kommenttia:

  1. saatko julkaista kuvia mitä olet ottanut häistä? olisi kiva nähdä niitä kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole vielä sopinut asiasta, mutta jos saan hääparilta luvan niin laitan varmaan muutaman :)

      Poista