Marianne


160713

2013/07/16

Blogeja, joita minä seuraan
osa 1






Kysymyspostauksessa lupailin esitellä teille blogeja, joita itse luen. Luen paljon erilaisia blogeja, mutta seuraan vain muutamia oikeen kunnolla. 
Ajattelin nyt esitellä teille tämän hetkiset lempparini. 

Josefin Dahlbergin blogin löysin vajaa kuukausi sitten instagramin kautta. Hänen ihana ja rento tyylinsä kolahti minuun heti. Josefin postaa myös ihanan usein ja blogissa on monipuolisesti kuvia. Löytyy niin puhelimella otettuja, kuin sitten ammattivalokuvaajan kuvaamia. Yksi asia, johon olen todella ihastunut Josefinin pukeutumisessa on erilaiset päähineet. Miunkin tän syksyn listalle kuuluu ehdottomasti musta huopahattu, jonka aion metsästää, kiitos Josefinin.




Chiara Ferragni

Toinen blogi, joka on saanut miulta enemmän huomiota viime aikoina on Chiara Ferragnin The Blonde Salad. Oon blogia lueskellu satunnaisesti varmaan jo puoli vuotta, mutta nyt vasta olen todella jäänyt koukkuun. Blogissa on todella paljon laadukkaita kuvia ja postaustahtikin on lukijaystävällinen. Miun mielestä Chiara on myös todella kaunis ja jollain tavalla olen saanut hänestä erittäin ihanan kuvan ihmisenä.

Mitäs olette mieltä ensimmäisistä kahdesta blogista, jotka teille esittelin? Tuttuja ennestään vai löytyikö uutta luettavaa? 
Haluatteko tämänkailtaisia postauksia jatkossa lisää?

-Marianne-

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti