050813

2013/08/05




Aurinkoiset terkut täältä ruudun toiselta puolelta!

Tai no ei niin aurinkoiset, sillä oon tapellu meidän netin kanssa kohta vuorokauden... Nyt sitten viimein päätin luovuttaa ja soitin asiakaspalveluun, että mikä tätä nettiä vaivaa. Eihän ne siellä osannu mitään sanoa, joten oon tässä nyt jonotellu jo jonkun aikaan johonki tekniseentukeen. Kohta alkaa kärsivällisyys loppua kun pitää näitä samoja country-biisejä kuunnella odotellessa. Miksi kaikki puhelinjonotus biisit ovat aina niin huonoja? Onneks pääsen kuitenkin tänne päivittelemään puhelimeni netillä. Ainoa ongelma tässä on se, että mulla ei oo rajatonta nettiä, nii ei voi kauheen pitkäks aikaa tuota nettiä jakaa kahden laitteen välillä.

Sitten ihan kuulumisia. Mulla olis eiliseltä mukavia kuvia, mutta koska en saa niitä lähetettyä puhelimestani koneelle tän netin takia, niin jäätte sitten ilman niitä. Eilinen meni kuitenkin mukavasti kotona aurinkoa ottaen. Väriä ei oo kyllä kauheesti tarttunu, sillä oon suojannu ihoani tehokkaasi monilla eri aurinkorasvoilla. On kuitenkin vaan niin ihana maata auringossa ja lukea vanhoja lehtiä. Oon heränny tähän kesälomaan vasta nyt elokuussa! Onneks lomaa on vielä kuukausi jälellä :)


-Marianne-

4 kommenttia:

  1. Mitä menitkään opiskelemaan nyt syksyllä ja alkaako se siis syyskuun alussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syyskuussa aloitan yliopistolla mantsaa lukemaan :)

      Poista
  2. Miulla alko tänään jo näkymään että 2h yö unet ei riitä (sen huomasin teillä tallilla tallia siivotessa), tosin minkäs sille mahtaa kun ei kesällä osaa nukkua kunnolla.Joten voisin jatkaa kesälomaa syyskuulle mutta kestettävä se on kun on vika vuos edessä peruskoulussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noin lyhyet yöunet alkaa olla jo aika lyhyet :( toivottavsti saat rytmin kuntoon ennen ku koulut alkaa :) muista kuitenkin nauttia loman viimesistä päivistä!! :)

      Poista