Marianne


120813

2013/08/13


paita - Zara
farkut - kirppis
clutch - Cubus
kello - kirppis






Taas vaihteeksi asukuvia, jotka on otettu sateessa. 

Päälle valikoitu viime viikolla kirpparilta ostetut revityt farkut. Noi on kyllä aivan superihanat, mutta saisvat olla joko vähän löysemmät tai tiukemmat. 
Nyt noi on vähän pillien ja boyfriendien väliltä. Mutta noh, eivät ainakaan purista, joten mukavat yksilöt päällä.  

Tänään mulla ei ollut kyllä mitään laittautumisen aihetta, mutta päätin käydä siivoomassa kirpparipaikan ja hieman kierrellä. Tällä kertaa 
mukaan lähti neule ja ihana sisustuspurnukka. Loppu päivä mulla on menny sit Moskovan kisoja katellessa, 
joten mitään ihmeellistä kerrottavaa mulla ei oikeestaan oo. Palaillaan huomenna!


-Marianne-
 

6 kommenttia:

  1. Noi farkut on aivan ihanat !

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kivat farkut, näyttää tosi hyvältä sun päällä! Onkohan ne alunperin Gina Tricotista? Mulla on tosi samantapaiset, vähän vähemmän revityt, ja niissä on sama ongelma, että ei oikeen tiedä onko ne boyfriendit vai pillifarkut..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :D Tais ne olla alunperin gtstä :)

      Poista
  3. Minkälainen kamera sulla on? Meidän Nikon menee huuruun melkein heti, jos sateessa yrittää kuvata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Nikonin D90 runko ja sitten siihen neljä eri putkea. Mie kyllä veikkaisin, että se huuruun meneminen saattaa johtua objektiivista tai sen viasta. En usko, että merkistä johtuu.

      Poista