200813

2013/08/21


neule - BikBok
mekko - Vila
laukku - Vila
kengät - Vagabond









Tänään otin fillarin alle ja polkaisin ottamaan asukuvia kerrankin jonnekin muualle. Minnuu alkaa oikeesti tympii noi samat taustat 
tienpäässä ja takapihalla. Liian vihreetä ja kirjavaa... Pienen seikkailun jälkeen löysin melko läheltä jonkun varaston, jonka oven 
edessä päädyin lopulta nämä kuvat kuvaamaan. Hieman erilaisia tuli, vaikka ideahan on sama, asua siis vaan esittelen. Mitäs te pidätte? 
Onko teidän mielestä taustalla vaikutusta kuvien fiilikseen ja onko millainen tausta paras? Mie kyllä tykkään tästä näiden kuvien 
taustasta, sillä asu tulee vaan paremmin esiin. Veikkaan kuitenkin, että paluu samaan tienpäähän ja takapihaan tulee kun laiskuus ja kiire iskee... 

Pukeutumisen suhteen oon tänä syksynä saanut todella paljon intoa. Oon selaillu ihan älyttömästi kaikkia inspiraatiojuttuja 
tunnista toiseen. Myös tietokoneella olevat lukuisat eri inspiraatikansiot ovat täyttyneet uusista kuvista. Mutta, mikä parasta, 
niin kerrankin tuntuu siltä, että vaatekaapista löytyy mukavia ja helposti yhdisteltäviä vaatteita. Asut syntyvät itsestään ja oon 
oppinu rentoutumaan pukeutumisen suhteen. Ihana tunne. Toivottavasti se kestää pitkään!! 

Oon myös huomannu, että miun tyyli on alkanut hieman muotoutumaan ja muuttumaan. Ennen rakastin muhkeita ja hieman kokeilevia asuja, 
mutta nyt olen täysin rakastunut todella yksinkertaisiin juttuihin, kuten kokomustaan. Kesän aikana oon lopettanu myös korujen 
käyttämisen ja tyylini on muuttunu yksinkertaisemmaksi. Ennen oon ihaillut tyyliä, jossa "vähemmän on enemmän" ja nyt olen sitten tajunnut, 
että juuri tämä sanonta ohjaa pukeutumistani juuri tällä hetkellä. Vaikka pukeutuminen tuntuu juuri nyt helpolta ja oma tyyli "löydetyltä", 
niin silti on vaikea sanoa millainen pukeutuja olen. Tyylini on nimittäin koko ajan pienessä muutoksessa ja tavallaan etsin sitä vielä. 
En tiedä onko tämä syksy taas yksi vaihe kehittyvässä tyylissäni, vai onko se jotain, josta tulee juuri minua. Elämässä ja tyylissä on tehtävä kokeiluita,
 jotta oikean voi löytää. Tyylin osalta etsin vielä itseäni, mutta kasvan koko ajan ja tulen entistä varmemmaksi siitä miten haluan pukeutua.

Tulipas tällä kertaa hieman avautumista tyylistä! Mitä te ootte tästä mieltä? 
Täytyykö ihmisen etsiä, että voi löytää oman tyylin?


-Marianne-

8 kommenttia:

  1. Ite bloggaajan tiedän että on vaikeaa miettiä taustaa, se ei sais olla liian hallitseva mutta ois kiva jos se ois mielenkiintoinen.. Miten sitten nää molemmat toteutuu? :D Mun mielestä paras tausta on simppeli, esimerkiksi tää tausta on loistava tälle asulle! Itse ainakin pidän tärkeämpänä sitä että asu tulee hyvin esille kuvassa, enkä niinkään sitä että on upea tausta. Välillä se tausta vie liikaa huomiota siitä asusta. Pähkinänkuoressa siis, rauhallinen tausta toimii parhaiten mulle :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä ehottomasti samoilla linjoilla :) välillä vaan tuntuu, että esim toi tien pää on vaa liian kirjava ja yksinkertanen asu hukkuu siihen heti.

      Poista
    2. Joo mullakin on toi fiilis kun nappaan kuvat nopeasti vaan kodin edustalla... Mutta aina ei vaan oo aikaa ja jaksamista lähtee kauemmas :d

      Poista
  2. Taustan vaihtelu on aina jees, ja ehdottomasti tuo mun mielestä uutta fiilistä kuviin! Taustalla voi hyvin joko tukea asun tunnelmaa tai korostaa sitä kontrastilla.

    Toi oman tyylin pohdinta ja inspiraation etsiminen on ollut munkin blogissa esillä tällä viikolla. Tein postauksen oman tyylini etsimisestä muutama päivä sitten, käy tsekkaamassa jos kiinnostaa! Käytin Lost In A Spotless Mind -blogista oppimaani tekniikkaa, joka laittaa aivosolut raksuttamaan!
    http://uudenedessa.blogspot.fi/2013/08/defining-style.html

    VastaaPoista
  3. Kiitti kommentista :)
    Pitää käydä lukemassa :)

    VastaaPoista
  4. Tosin hyvin sopii toi keltainen laukku asuun! :)

    VastaaPoista