Marianne


140913

2013/09/14




Tänään on ollut aika kivan rauhallinen päivä ja oon saanut tehdä kaikkia todella kivoja omia juttuja, jotka on arkena jäänyt vähän sivummalle. Nukuin kymmeneen ja pötköteltiin Neeran kanssa pitkään sängyssä ennen kuin jaksettiin nousta ylös. Koska en todellakaan ole aamuihminen niin tälläiset rennot ja "hitaasti käynnistyvät" aamut ovat just miun mieleen. Olen nimittäin ihminen, joka ei kykene mihinkään ennen aamupalaa tai aamuteetä. Tänään aamupalaa syödessä ja teetä siemaillessa oli mukava jopa lueskella blogeja samaan aikaan. Arkena se on liian hidas yhdistelmä, sillä olen koukussa torkuttamaan herätyskelloa ja sitten käy aina niin, että aamupala pitää syödä kiireessä...

Rennon aamun lisäks miulla oli (on vieläkin) sunnitelmia tälle päivälle. Nimittäin joka viikkoinen kirpparikierros! Meikkailin ja kihartelin hiukset kaikessa rauhassa ja valkkasin mukavan asun päälle. Laittautuminen on nii kivaa! Kirpparilta tarttui taas muutama uusi juttu mukaan. Niistä mahdollisesti kuvia tulossa nyt tämän viikonlopun aikana. Kirpparikierroksen jälkeen linnoittauduin sitten sohvalle noiden mokkapalojen ja iPadin kanssa.

Nyt olen sitten lähdössä ottamaan kuvia tän päivän asusta. Illalla olisi taas tarkotus käydä hieman haukkaamassa raitista ilmaa lenkkeilyn merkeissä. Palataan blogin pariin sitten illalla asukuvien merkeissä!

-Marianne-
 

8 kommenttia:

  1. Mun mielestä on kiva, että teet nykyään tällasia perus "arkipostauksia" myös asupostauksien rinnalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä on kiva lukee arkipostauksia, tykkään!

      Poista
    2. Kiva kuulla :D jatketaan näiden parissa

      Poista
  2. Mä en oo todellakaan aamuihminen myöskään, nimim. jätin tänään pääni keittiön kaapinoven väliin ?! :DD hahhah

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Mites Riitta jakselee?Olen joskus sitä hoitannut niin kuin muitakin perheesi heppoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riitta jakselee hyvin :) sillä on ollu paha silmätulehdus koko kesän, mutta nyt ollaan menossa parempaan suuntaan. Riitta on myös kantavana ja keväällä odotetaan varsaa :D

      Poista