Marianne


270913

2013/09/27


neule - kirppis
hame - Vila
kengät - kirppis
laukku - kirppis







Harvoin sitä tulee kirjoteltua mistä asuinspiraatiot ovat alunperin lähteneet. Nyt on kuitenkin pakko! Olen nimittäin saanut inspiraation tähän asuun Silver Lining -blogin Kaisalta. Olen seurannut Kaisaa bloggaajana oikeastaan alusta asti, eli vuodesta 2011, jolloin hän oli  Give it a try -blogin toinen bloggaaja. Oon todella pitkään ihastellut kauniin neitokaisen ihania hiuksia ja uskomatonta tyyliä etenkin neuleuden ja hameiden suhteen. Siksipä päätin tänään yhdistää pehmeän löllö-neuleen ja hameen.

Oon tosi arka pukeuja noiden hameiden suhteen. Oon tästä tainnutkin jo aikasemmin sanoakin. Onneks oon (etenkin kesällä) rohkaistunu hameiden kanssa. Vaikka kyseessä on yleensä ollu maxihameet, niin hyvä alku se on sekin. Innostuin kuitenkin tän päivän asusta sen verran että nyt jostain pitäisi koittaa metsästää löysemmän mallinen musta hame. Vinkkejä? Kirpparilta pitää ainakin eka koittaa kattoo, niin voisi saada hieman halvemmalla.

-Marianne-

14 kommenttia:

  1. Oi, oletpa sievä! Rakastan sun kenkiä ja edellisessä postauksessa ollutta keltaista bleiseriä<3!

    VastaaPoista
  2. On nätti asu, ihanan minimalistinen ja toimiva.

    VastaaPoista
  3. Wau nainen! Ensinnäkin, asu ja sinä näytätte hemmetin hyviltä! Toisekseen, apua pakahdun tässänäin varmaankin kohta :D Nöyrä nöyrä kiitos, ihan mahtavaa jos oot multa inspiksiä imenyt. Ihana! Voi että!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :D itse olet ihana ja hemmetin upea nainen!

      Poista
  4. Oho, meniköhän mulla tuplakommenteiksi :D kirjottelen kännykällä ja kirosin kun eka ei ilmestyny ja sitten kun kirjotin tokan niin huomasin vasta kommentti näytetään hyväksynnän jälkeen-tekstin hehe :D taidan mennä takasin nukkumaan....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli tuplana, mutta hyväksyin vaan toisen ;D

      Poista
  5. Tosi tyylikäs asu, tykkään :) Upeita kirpparilöytöjä olet tehnyt!

    VastaaPoista