201113

2013/11/20


Tiedättekö sen tunteen, kun saatte jotain tehtyä ja sen jälkeen koittaa vapaus? Mie oon oottanut tuota vapautta jo muutaman päivän ja tänään se koitti! Tällä kertaa vapauden esteenä oli ympäristöpolitiikan tentti. Oon yleensä tosi tunnollinen noiden opiskelujen suhteen ja siksi lukematta jättäminen on mulle oikeastaan mahdotonta. Nyt kun niitä Kouvolan tuloksia odotellaan, niin kaikenlainen opiskeluun panostaminen on ollut todella vaikeeta, sillä en halua lukea turhaan. Vielä pitää muutama päivä jännätä, sitten ollaan taas hieman viisaampia tulevaisuuden suhteen.

Tentin jälkeen miulla oli tasan yksi suunnitelma. Kaupan kautta kotiin, sohvalle torkkupeiton alle juomaan teetä ja lukemaan uutta Costumea. Hyvin tuo suunnitelma pitikin ja olen viettänyt rauhallisen illan. Otin myös pienet päiväunet ja katsoin muutaman jakson Sinkkuelämää. Nyt iltapala, sitten Neera kainaloon ja unille.

-Marianne-

3 kommenttia:

  1. Haluuks kutsuu mut sun blogiin kirjottajaks hetkeks ni voin koittaa käydä siirtää sen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun siun kaltaisia löytyy auttamaan :) lisään :D

      Poista
  2. Nääääh koitin vaiks mitä mut en tajua miksei se siirry! Mulla sen saa ihan normisti vedettyä sinne ylös. Ehkä html-koodien muokkaaminen on vähän sekottanu tota pohjaa.. Laita Hannulle sähköpostia!!!

    VastaaPoista