Marianne


060314

2014/03/06


Koti on päässyt muutuumaan hieman viimeisien kuukausien aikana. Työpöytä laitettiin hetkeksi sivuun, sillä löysin tori.fistä kivan pyöreän pöydän. Katsotaan käykö siinä kuitenkin niin, että työpöytä jää häkkivarastoon hieman pidemmäksi aikaa. 

Uusi pöytä muutti muutenkin hieman järjestystä asunnossa. Tilantuntu kasvoi huomattavasti ja asunto tuntuu taas valoisammalta. Valitettavasti miulla ei ole kuin kaksi tuolia tällä hetkellä, hajotin nimittäin yhden. 

Mitäs pidätte muutoksesta?

-Marianne

10 kommenttia:

  1. Beautiful set and decor! Exactly the type of room I would like to live in!

    http://jeansandroses.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. oiiii, ihanalta näyttää! jos oot kiinnostunut joskus myymään sen työpöydän, niin ilmottele mulle :) oon nimittäin kuolannut sitä pöytää jo jonkin aikaa ja pitkään pohtinut, että pitäisikö ottaa äitiltä auto lainaan ja käydä ikeassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOO! voisihan asiaa harkita :D Katsotaan vaan heti kun saisin sen kuljetettua täältä Kouvolasta sinne Joensuuhun, sillä junaan tuota ei saa mukaan :D

      Poista
  3. Oo ! Näyttää tosi kivalta ! :) Ihanan valoisaa ja mä oon aina vilttien ja taljojen suuri ystävä.. hih!

    -Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, miekin olen. Joten pakkohan niitä on jokapuolella siis olla :D

      Poista
  4. Ois kiva nähä keittiöki joskus.. :) Ihanan valoisalta näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keittiöstä löytyy muutama kuva täältä: http://nevaehnevaeh.blogspot.fi/2014/01/150114.html

      Poista
  5. Ihanan valoisa ja kaunis koti sulla! (:

    VastaaPoista