100614

2014/06/10

mekko - Vila | neule - kirppis | kengät - kirppis

Lauantaina istuttiin siskon luokse viettämään hieman iltaa. Päälle jotain kaunista ja rennon kesäistä. Vilan raitamekko oli kuin luotu tapahtumaan. Sunnuntai aamuna taas poikkesin äitin kanssa Joensuun torikirppiksellä, jossa sama asu palveli enemmän kuin hyvin. Huippua.

Olen huomannut vaatekaapissani suuren muutoksen. Kun heitin puolet omaisuudestani kirpparille, olen ottanut käyttöön pelkkiä "fiksuja" vaatteita. Tai ehkä voisi sanoa, klassisempia vaatteita. Esimerkiksi tämä mekko.

Luin jokunen aika sitten fiksusta vaatekaapista, jossa kaikki vaatteet sopivat keskenään yhteen ja ajatus on jäänyt kummittelemaan takaraivooni. Kuullostaa niin hyvältä. Olen ehkä aloittanut matkan tätä ajatusta kohden. Olen kierrellyt nimittäin vaatekaupoissa enkä vain yksinkertasesti ole löytänyt mitään kivoja trendituotteita, sillä ne eivät vaan sovi tämän hetkiseen suunnitelmaani. Tietysti löydän kohta itseni alennusmyynneissä hullaantuneena... Yritän kuitenkin taistella vastaan.

-Marianne

2 kommenttia:

  1. Joko te molemmat olette muuttaneet pois kotoa? Vastahan te viellä olitte alakoulussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie oon muuttanut Kouvolaan, nyt kesän Joensuussa. Siskon asioista en täällä blogin puolella kerro :)

      Poista