300614

2014/06/30

Syksyn hiusprojekti siirtyi vahingossa eiliselle illalle. Hups!

Tässä teille hieman esimakua miun eilisen pikku projektista. Älkää toki huoliko, hieman parempia hiuskuvia on vielä tulossa. Päädyin kuvatessa ottamaan myös vaikka kuinka paljon erilaisia kuvia, joten näiden tarkotus olisi vain hieman paljastaa mitä olen mennyt tekemään. Pian siis tulossa hieman kattavampi selostus ja kuvia joissa hiukset näkee paremmin.

Koin tänään pienen valaistumisen, kuinka vähän olen ollut läppärillä viimeisen kahden viikon aikana. Kone on ollut kiinni ja toimii ennätyshitaasti vähäisen käytön vuoksi. Ehkä saan heräteltyä sen koomasta tulevien päivien aikana. 

Näiden kahden "läppärittömän" viikon aikana olen nauttinut siitä, että miulla ei ole mitään vakituista kesätyöpaikkaa. Vain treenit ovat sitoneet elämääni jonkinlaisella tasolla. Muuten olen mennyt miten sattuu ja milloin sattuu (kuitenkin syönyt ja nukkunut säännöllisesti). Olen muuttanut suunnitelmia lukuisia kertoja ja nauttinut näistä muutoksista. Olen tuntenut itseni itsenäisemmäksi ja olen löytänyt sisältäni vielä spontaanimman ihmisen mitä koin olevani.

Seuraavat kaksi viikkoa tulevat kuitenkin olemaan hieman tavallisempia, sillä jonkinlaisia töitä miulta onneks löytyy. Näiden töiden takia myös sisäinen kotikissani pääsee takaisin tuttuun ympäristöön hieman rauhoittumaan. Ilolla pääsen myös kertomaan, että jalka alkaa olla hyvässä kunnossa! Jopa hyppykunnossa. Kauden (uuteen) avaukseenkaan ei siis liene enää pitkä aika.

Elämä siis hymyilee, niin minäkin.

-Marianne

2 kommenttia: