Marianne


220714

2014/07/22

Tällä viikolla arki on jotenkin jumahtanut paikalleen, eikä mitään tahdo tapahtua.

Helteet on mennyt mukavasti ulkona ollessa ja auringossa maatessa. Tarpeeksi saatuani olen viettänyt suurimman osan ajasta koneella kuvia muokaten. Sainkin suuren urakan tänään valmiiksi. En myöskään ole päässyt treenaamaan, sillä selkä on ollut pahasti krampissa.

Olen yrittänyt kuluttaa runsaan vapaa-aikani rennosti. Syönyt kesäisiä aamupaloja, nukkunut pitkään, käynyt uimassa ja lukenut lehtiä sekä yhden kirjan loppuun. Tänään öljyttiin äitin kanssa kuisti, jonka jälkeen päätettiin mennä iltauinnille Hessun kanssa. 

Huomenna onneksi pääsee jo vähän treenailemaan. Tämä rauhallinen elämä on ihanaa, mutta sopii minulle vain muutaman päivän ajan. Tarvitsen enemmän aktiviteettejä, jotta en kyllästy kuoliaaksi. Mitä tekisinkään, jos en urheilisi!

-Marianne

2 kommenttia:

  1. Mä oon tällä hetkellä saanut tarpeekseni tosta helteestä :D olin suunnitellut ottavani aurinkoa muta täällä mä kökötän sisällä koneen ääressä :D <3

    Precious Pictures Blogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Kyllähän tuolla pitkään oleminen on hieman tukahduttavaa, mutta kannattaa nyt nauttia noista helteistä aivan täysin sydämin :D

      Poista