Marianne


One year ago

2015/01/14


Olen uskomattoman innokas vanhojen kuvien selaaja, joten ajattelin koota niistä pienen postauksen. Kaivelin kansoiden saloista kuvia, joten hypätään ajassa vuosi taaksepäin. Muistatteko näitä kuvia tai niihin liittyviä postauksia ollenkaan? 

Vuosi sitten olin juuri muuttanut ensimmäiseen omaan kotiini ja samalla aloittanut opiskelut vieraalla paikkakunnalla jätettyäni yliopisto-opinnot kesken Joensuussa. Jännitin kamalasti, mutta odotin innokkaasti kaikkea uutta ja eteentulevaa. Sisustin kotiani ja värjäsin hiukseni vaaleiksi.

Hassua ajatella, että kaikesta on jo vuosi. Vastahan muutin tänne! Nyt vuoden jälkeen tahdon sanoa, kuinka tyytyväinen päätökseeni olen. Olen oppinut paljon, mutta mikä parasta, olen löytänyt alan, jota tahdon oikeasti opiskella. Ja kyllä niitä tärkeitä ihmisiä täältä läheltäkin löytyy. Ei siis hätää, vaan katse eteenpäin ja kohti uusia haasteita.

Marianne

6 kommenttia:

  1. Vanhoja kuvia on ihan parasta selailla, heh ja käyttää myös uudestaan. :) Harmittaa kauheesti etten oo viimeisen reilun puolen vuoden aikana enää kuvailut melkein ollenkaan ja ku on vaihdossa niin koti-ikävähetkil tekis mieli kattoa kuvia.. Uuden vuoden lupaus tuleekin nyt mulla vähä jälkikäteen eli kamera käyttöön!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Etenkin niitä on huippua katsoa, joita ei ole julkaissut! Huippu lupaus, tsemppiä kuvaushaasteiden kanssa :)

      Poista
  2. Voi että miten ihana varsinkii toi eka kuva!! :) sulla vaan on niin unelmat noi hiukset<3

    VastaaPoista
  3. Onks sulla hei luonnostaan suorat vai kiharat hiukset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on semmonen todella loiva luonnonkihara, mikä näkyy vain latvassa jos en käytä hoitoainetta :D

      Poista