Light

2015/02/12


Neule - H&M
Housut - Lindex
Kello - GHW
Korvakorut - Kirppis
Sormukset - GinaTricot / H&M


Yhdistelmä valkoista ja harmaata, toimii aina. Uudet lempihousut ovat kyllä päässeet viimepäivinä tehokäyttöön. Parasta niissä on, että ne menee melkein kaiken mahdollisen kanssa ja näyttää silti hyvältä. Oli kyse sitten neuleesta, puserosta tai bleiseristä, jopa mekkokin käy kaveriksi.

Olen myös koittanut ottaa hieman erilaisia kuvia blogiin, jotta saataisiin vähäsen vaihtelua. Mitäs pidätte näistä?

Marianne

8 kommenttia:

  1. Tykkäään!! Upeita ja noi housuut <3 Mulla ei oo vielä päässy käyttöön ku oon ootellu lumen sulamista. Pelkään että mulle käy niinku joskus ala-asteella ku housun lahkeisiin keräänty semmoset lumipaukut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, en ookkaan ajatellut... Miun piti kuitenkin lahkeista ihan hitusen verran lyhentää, joten uskon ettei enää se lumi kerääntyis :)

      Poista
  2. Looking good ;-----) Upea valo kuvissa!

    VastaaPoista
  3. Ihanan raikkaita kuvia ja upea valo :)
    http://beinspiredbymea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Olen koittanutkin nyt viimeaikoina panostaa hieman eritavalla kuviin :)

      Poista
  4. Kun näin nää kuvat arvoin ensin, että apua voiko tuo olla oikeesti se lokaatio jota ajattelin - näytti niin hehkeälle :D Esittelyteksti paljasti, että taitaa olla meikäläisellekin tuttu paikka. Hienosti oot hyödyntänyt otoksissa aurinkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kysesssä on "tasanne" miun takapihalla ja aurinko paistoi sopivasti suoraan tohon Hansan lasiin joten heijasti juuri sinne missä olin kuvaamassa :D Kiitos

      Poista