270615

2015/06/27


Viime päivinä...

  • Olen lakannut kynteni tummansiniseksi ja sotkenut ruokapöydän kynsilakalla
  • Olen herännyt aikaisin ilman herätyskelloa
  • Olen saanut melko sitkeän kesäflunssan, mutta ollut silti töissä
  • Olen kerännyt kukkia töistä kotiin tullessani
  • Olen kihartanut hiukseni joka päivä
  • Olen etsinyt inspiraatiota pukeutumiseen istumalla vaatekaappini edessä kiireeseen asti
  • Olen pedannut sängyn heti herättyäni ja tiskannut jotta päivä käynnistyisi reippaasti
  • Olen juonut paljon teetä ja syönyt jäätelöä
  • Olen niistänyt nenäni verille ja pistänyt jalkaani villasukat
 
Huomenna aion nukkua niin pitkään kuin suinkin jaksan. Keitän aamupalaksi puuroa, istahtaudun sohvalle katsomaan Sinkkuelämää enkä nouse ennen kuin on tarvis. Ja jos olo vain sallii, käyn jäätellöllä. Viimeisestä sunnuntai vapaasta onkin aikaa.

-Marianne

5 kommenttia:

  1. Oi tuo mekko on täydellinen! Löysin samaisen alesta muutama viikko sitten ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä<3 rentoa sunnuntaiaamua sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osti kyseisen mekon myös alesta :) niin ihana <3

      Poista
  2. Oiiii mistä tuo mekko on? Täydellinen!

    VastaaPoista
  3. Oiiii mistä tuo mekko on? Täydellinen!

    VastaaPoista