PERJANTAINA...

2016/11/11




... Olen suunnitellut paljon, mutta saanut aikaan todella vähän.

... Olen polttanut kynttilöitä ja laittanut kotiin toiset joulu tunnelmavalot. Mieli kaipaa rauhoittumista ja koti-iltoja viltin alla hömppäohjelmien parissa.

... Päädyin kuitenkin katsomaan luontodokumentteja kissojen kanssa. Niillä on joku kuudes aisti hyvien ohjelmien suhteen, viimeksi Aava istui telkkarin edessä useamman tunnin ratsastuksen parissa.

... Olen kuvannut sisustus-, koti- ja kauneusjuttuja. Mielikuvitus on kortilla tämän vähäisen valon takia, mutta samalla se rohkaisee kokeilemaan. Nämä kuvat esimerkkinä.

... Ostin pakastepizzan hemmotellakseni itseäni poikaystävän lähdettyä reissuun. 

... Olen pohtinut pikkujouluasuja. Olisiko tänä vuonna jotain vaaleaa mustan sijaan? Vaikka edellisen postauksen pitsimekkokin olisi täydellinen valinta.








... Olen siivonnut, vaihtanut lakanat ja pessyt pyykkiä kouluhommia pakoillessa.

... Kävin kirpparilla ja löysin kaksi T Ä Y D E L L I S T Ä  tarjotinta, isomman ja pienemmän. Päätyvät varmaan blogin lähiaikoina.

... Olen varjellut torstaina ostettua perjantaipuskaa kissoilta. Aina uusia kukkia (tai tällä kertaa marjaoksia) kotiin tuodessa täytyy katsoa, kiinnostuvatko kissat niistä. Tässä taloudessa ei hyväksyttyjä kasveja ovat erilaiset heinät ja harsokukat. Ensimmäisen yön jälkeen heinät on syöty (sekä oksennettu matolle) ja pienet kukat silputtu.

... Olen istahtanut sohvalle kaakaomukin ja uuden Avotakan kanssa tietokoneen simahdettua.


Tänään perjantaina, olen ollut enimmäkseen kotona.

-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti