Marianne


10 valintaa

2017/01/11



TEE VAI KAHVI
Tee. En ole koskaan oppinut juomaan kahvia, sillä en vain voi sietää kahvin makua. Näin talvisin juon myös paljon kaakaota.

MUSTA VAI VALKOINEN
Valkoinen. Valkoinen on kuulunut suosikkiväreihini jo yläasteelta saakka. Musta ei koskaan ole ollut oma juttuni ja melko harvoin päälläni nähdään esimerkiksi kokomustia asuja.

MEKKO VAI HAME
Mekko! Töiden myötä olen oppinut käyttämään erilaisa mekkoja melko paljon.

KOTI- VAI BILEILTA
Koti-ilta, olen oikeasti todellinen kotihiiri! Jos ei ole töitä tai koulua olen todennäköisesti sohvalla viltin alla.

RAITA VAI RUUTU
Nyt tekee mieli vastata ruutu. Valitsisin poikkeuksetta lähes aina raidan, mutta trendikäs ruutu on vienyt sydämeni väliaikaisesti.





KOROT VAI TENNARIT
Tennarit. Menevän arjen puitteista minusta on tullut melko mukavuudenhaluinen.

HIUKSET VAI MEIKKI
Jos vain toisen saa valita, kallistun hiuksiin. Hiustenlaitossa on aina ollut jotain todella kiehtovaa ja tykkään panostan arjessakin hiuksiin. Ajan ollessa rajallinen kevyt meikki ja kunnon kiharat tuntuvat omalta vaihtoehdolta!

AAMU VAI ILTA
Ilta. Olen aina ollut iltaihminen vaikka kovasti haluaisin olla tehokas myös aamuisin. Pääsen parhaaseen vauhtiin ilta kymmenen jälkeen ja parhaat ideat syntyvät juuri ennen nukahtamista.

HILJAISUUS VAI MELU
Melu. Yksin muutettuani yllätyin kuin en osannut olla hiljaisuudessa. Kotikotona meillä on aina ollut eloisa perhe ja paljon eläimiä seurana, pieni taustameteli onkin aina kuulunut arkeeni ja auttanut minua keskittymään. En vieläkään siedä hiljaisuutta kotona, joten yksin ollessani minulla on aina radio tai telkkari päällä, vaikka en niihin keskittyisikään.

KYNTTILÄT VAI KUKAT
Kukat! Mutta kyllä meillä täältä kotoa molempia löytyy, kukat pysyvät sisustuksessa ympäri vuoden, kynttilät pääosin vain talven ajan.


-M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti