outfit, 250117

2017/01/26




Jos jatkettaisiin samalla (kamalalla) kliseisellä linjalla otsikoiden suhteen, tämän postauksen otsikossa lukisi varmaan uusi vuosi, uusi minä.

Olen henkilö, joka aika ajoin kaipaa jotain pientä piristystä ja uutta ulkonäköön. Vuoden vaihteen jälkeen nämä ajatukset jotenkin voimistuu, koska uusi vuosi, uusi minä, tiedättehän. Se uusi on ajatus otsahiuksista, värjätyistä kulmakarvoista tai päivitetystä meikistä. Olenkin pyrkinyt päivittämään arkimeikkiäni ja vähentämään hiusten kihartamista.

Tänään minulle sitten selvisi, että uudella minulla on tulevaisuudessa silmälasit! Ihanaa, kamalaa ja hämmentävää.






Vuodenvaihteen horoskoopissa  kehoitettiin pitämään erityistä huolta terveydestä joten sain kun sainkin varattua ajan näön tarkastukseen (ja hammaslääkäriin) jo tammikuussa. Edellisestä käynnistähän on jo noin kuusi vuotta?! Kaiken lisäksi tammikuun lopussa vanhenen jälleen vuodella, joten kai se näkö kannattaa tarkastuttaa.

Olen aina pitänyt näköäni hyvänä, yhdet lukioaikaiset lasit on löytynyt migreeneitä helpottamaan sillä toisessa silmässä on ollut pienen pieni miinus, ei muuta. Nyt ne miinukset eivät enää ole pienet ja löytyvätkin jo molemmista silmistä.

Lasit lähti samantien tilaukseen. Lasit, eli kaksin kappalein uutta tyyliä siis tulossa. Olen hieman innoissani, vaikka jokseenkin uutinen huonosta näöstä sai harmistumaan. Onneksi kuitenkin tyyliin tulee ripaus uutta, mystisiin väsymyspäänsärkyihin löytyi syy ja tulen näyttämään myös hieman nykyistä fiksummalta.

Takki H&M
Housut Kirppis
Huivi Lindex
Kengät Vagabond

-M



1 kommentti: